مرکز پخش رنگ نیم پلاستیک مات

یکی از جدیدترین رنگ های ارائه شده در مرکز پخش این گروه از محصولات، رنگ نیم پلاستیک است که آن را با عنوان دیگری نظیر «پوشرنگ» نیز می شناسند. این رنگ که فاقد بوی نامطبوع می باشد، در تنوع زیادی از جمله رنگ نیم پلاستیک مات ارائه گشته و برای انواع سطوح آجری، چوبی، بتنی، گچی و سیمانی مناسب می‌باشد که نتیجه ظاهری و کیفی کار را عالی در خواهد آورد.

مرکز پخش رنگ نیم پلاستیک مات

بررسی کیفیت رنگ نیم پلاستیک دیوار

بررسی کیفیت رنگ نیم پلاستیک دیوار

رنگ نیم پلاستیک بر پایه کوپلیمر وینیل استات بوده و برای رنگ آمیزی های ساختمانی، مورد توجه و کاربرد گسترده قرار گرفته است، در بررسی کیفیت این رنگ می توان گفت که با توجه به ترکیبات عالی و دانیسته فنی خوبی که در این محصول جای گرفته اند، از مرغوبیت لازم برخوردار بوده و نتایجی مورد انتظار و دلخواه را روبروی همه ظاهر خواهد کرد.

اما یکی از انواع این محصول که بی شک دارای کیفیت بسیار بالا و مورد تایید است، رنگ نیم پلاستیک دیوار می باشد که برای سطوح مختلف دیواری استفاده شده و البته آن را در محیط های سرپوشیده اجرا می سازند که با چنین خصوصیاتی نیز همراه خواهد بود:

  1. از سری رنگ های مات به شمار آمده و خشک شدن سطحی آن در عرض 5 دقیقه و خشک شدن عمقی این محصول نیز در عرض 24 ساعت اتفاق می افتد و دمای مناسب برای این امر هم 25 درجه سانتیگراد خواهد بود.
  2. از این رنگ برای لایه نهایی دیوار ساختمان بهره برده و بیشتر،برای مصارف تزئینی، مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. به صورت رنگ آستر نیز قابل اجرا بوده و بسیار سریع خشک می شود.
  4. در آب محلول گشته و از این آسیبی را به محیط زیست وارد نخواهد کرد.
  5. ثبات رنگی آن بسیار زیاد بوده و قدرت چسبندگی بی نظیری دارد.
  6. به سادگی اجرا شده و دوامی طولانی را به همراه خواهد داشت.

بازار فروش رنگ نیم پلاستیک مات

بازار فروش رنگ نیم پلاستیک مات

در بازار فروش رنگ نیم پلاستیک، مدلی که بیش از همه پرفروش ظاهر شده و متقاضیان بسیاری را سمت خود سوق داده، رنگ مات است که سطوحی رنگی و یکدست را در محیط های مختلف ایجاد کرده و از هر لحاظ، ایده آل به نظر می رسد.
اما لازم دیدیم در انتها نکات مهمی را پیرامون «راهنمای خرید رنگ نیم پلاستیک» خدمت شما عزیزان اعلام نماییم که با استفاده از آنها می توانید تجربه بهتری از خرید داشته باشید:

  • سعی کنید رنگ هایی را انتخاب کنید که حاوی بسته بندی تمیز بوده و حتما دارای برچسب خوانایی نیز باشد.
  • باید رنگ هایی را برگزینید که فاقد کپک زدگی، حباب یا جدا شدگی است.
  • حتماً به تاریخ تولید و انقضای رنگ دقت کنید که تازه باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما