مرکز پخش رنگ خط کشی آسفالت در تهران

رنگ خط کشی آسفالت راهکاری است که برای فراهم نمودن سیستم ایمنی جاده ها و خیابانها به کار گرفته می شود. مرکز عرضه این محصولات، تاثیر این ابزارهای ترافیکی را بر سلامت و محیط زیست ارائه می کنند. بازار فروش این محصولات رونق خوبی را در کشور ما به ارمغان آورده است. 

مرکز پخش رنگ خط کشی آسفالت در تهران

ویژگی های انواع رنگ های آسفالت

ویژگی های انواع رنگ های آسفالت

از مهمترین نکات قابل توجه در خصوص رنگهای آسفالت به کار گیری رنگ روشن در استفاده از آنها می باشد. رنگ روشن آنها به رانندگان کمک می کند که از حد و حدود خودشان تجاوز نکنند، تقریبا هیچ جایی دیده نشده، بجز رنگ زرد و سفید از رنگ دیگری برای خط کشی های آسفالت ها استفاده شده باشد. 

رنگ زرد خط کشی ها  اعلام خطر را هشدار می دهند و رنگ سفید خط کشی ها  هم آرامش را می رسانند. انواع رنگهای ترافیکی شامل دو جزئی و تک جزئی دارای زمینه کاری مخصوص به خود می باشند. از نوع دو جزئی در پیاده سازی خط کشی های محوطه ها و همینطور پارکینگها استفاده می شود. 

اجرای رنگ ترافیکی جهت راهنمایی عابر پیاده، خطوط محوری و در زمینه های مختلفی به کار گرفته می شوند، میزان درخشش این رنگهای آسفالت در طول مدت روز تغییر نمی کند. علتش هم جنس عالی و خوب این رنگها می باشد.

یکی از مهمترین ابزارهای ایمنی در جاده های شهری و برون شهری در رنگ آمیزی آنها عنوان شده اند، زمان کوتاه خشک شدن این رنگها و همچنین دوام این رنگها در سالهای متمادی مزید بر ویژگیهای خوب این رنگهای ترافیکی ذکر شده است.

چیز دیگری که رنگ های آسفالت را بی نظیر در مراکز عرضه به نمایش می گذارد میزان چسبندگی زیاد این رنگ هاست که طرفداران آنها را دو چندان کرده است. البته نباید خواص مکانیکی – فیزیکی این رنگها را نادیده بگیریم. دانه های شیشه ای موجود در آنها باعث انعکاس نور خواهد شد که همین امر کیفیت بالا این رنگها را می رساند.

قیمت فروش عمده رنگ خط کشی آسفالت ایرانی

قیمت فروش عمده رنگ خط کشی آسفالت ایرانی

فروشگاههای مختلفی که رنگهای آسفالت را در کشور با کیفیت های متفاوتی عرضه می کنند بسیار خوب و با جزئیات کاربرد آنها را برای شما توضیح خواهند داد. آنها به دو صورت مختلف خرده فروشی و عمده فروشی اقدام به فروش محصولات رنگ خط کشی آسفالت خود می کنند. 

فروش رنگ های آسفالت ایرانی به جهت اجرای طراحهای گرافیکی صورت می گیرد. قیمت خط کشی آسفالت ها با توجه به درخواست نوع شرکت اجرا کننده بر می گردد. آگهی هایی که در وب سایت های مربوط به آسفالت و بند کشی های خیابانی وجود دارد می تواند شما را در این زمینه آگاه تر کند.

شرکتهای پیمانکاری در زمینه خط کشی های خیابانها با ارائه کیفیت خوبی و عالی زمینه کاری خوبی را برای خودشان فراهم می کنند. با یک تماس تلفنی می توانید اطلاعات لازم را جهت اطلاعات خود کسب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما