مرکز پخش رنگ اکریلیک سفید صدفی ساختمانی

رنگ اکریلیک صدفی با تنوع رنگ پلی اورتان سفید، آبی، قرمز و … از طریق مرکز پخش در بسته بندی های یک کیلویی و 300 گرمی برای استفاده در زمینه های ساختمانی و هنری به فروش می رسد.

رنگ اکریلیک سفید صدفی همان دیگر رنگهای اکریلیک از  ماندگاری و دوام بالا برخوردار بوده و از لحاظ پوشانندگی قدرت بسیار عالی دارد.

مرکز پخش رنگ اکریلیک سفید صدفی ساختمانی

تفاوت انواع رنگ اکریلیک صنعتی و ساختمانی

تفاوت انواع رنگ اکریلیک صنعتی و ساختمانی

رنگ اکریلیک به دلیل طول عمر و کیفیت بالا نسبت به رنگ های روغنی و پلاستیکی بیشتر مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

رنگ های اکریلیک به دلیل برخورداری از خواص آنتی استاتیک، گرد و غبار موجود در هوا را به خود جذب نمی کنند بنابراین در ساختمان هایی که از این رنگ ها استفاده می شود تا چندین سال بعد همچنان طراوت و شادابی اولیه در آنها باقی می ماند.

رنگ های اکریلیک صنعتی و رنگ روغن به صورت مات، براق، نیمه براق در بازار موجود است و باید اشاره کرد که از طول عمر بالایی برخوردارند و قابل شستشو و دارای پوشش دهی بالایی می باشند در واقع از مزایای عالی این مدل رنگ ها است.

رنگ اکریلیک ساختمانی برایه مصارف داخل ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد  و باید گفت که از کیفیت بالایی این نوع رنگ ها برخوردارند.

از این نوع رنگ ها برای پوشش نهایی سطح های داخلی چون گچ، آجر، سیمان و… مورد استفاده قرار می گیرد و از مقاومت بالایی در برابر دما و رطوبت برخوردار است.

انواع رنگ اکریلیک صنعتی و ساختمانی به دلایل  مختلفی با یکدیگر متفاوت می باشند و هر فردی با توجه به نیاز خود می تواند رنگ مورد استفاده خود را تهیه نماید.

فروش رنگ اکریلیک سفید صدفی به قیمت عمده

فروش رنگ اکریلیک سفید صدفی به قیمت عمده

رنگ های اکریلیک دارای نمایی درخشان می باشند و روی انواع سطح ها مانند: شیشه، چوب، سفال و سرامیک، پلی استر، پارچه، چرم، آهن و فلز و غیره قابل استفاده می باشند.

با توجه به وضعیت موجود نمی توان به طور مشخص  قیمت رنگ سفید صدفی را بیان کرد با توجه به اینکه در قیمت گذاری رنگ عوامل بسیاری دخیل است.

رنگ اکریلیک در مدل های مختلفی تولید و روانه بازار می شود. باید گفت که رنگ اکریلیک سفید صدفی به دلیل فروش زیاد به بازار بیشتر عرضه می گردد و حتی به قیمت عمده نیز به فروش می رسد و به دلیل مردم استقبال زیادی می کنند.

رنگ سفید صدفی به دلیل جلوه و نمای بیشتری که دارد پر فروش تر است.  رنگ صدفی  من جمله رنگ هایی است که در نقاشی ساختمان کاربرد زیادی دارد.

نحوه ترکیب رنگ نسوز صدفی نقاشی ساختمان بسیار مهم است و باید نهایت دقت را به کاربرد تا جذابیت این رنگ خود را نشان دهد.

2

  1. باسلام سوال داشتم استادبزرگوار:آیا می‌شود رنگ روغنی سفیدبراق را با پودرصدفی مخلوط کردوآیا برای مصرف روی کابینت فلزی و MDF قابل اجرا است.باتشکر.لطفا راهنمایی کنید.

    • سلام
      معمولا رنگ های اکریلیک را رو سطوح گچی و سیمانی استفاده میکنند. برا سطوح چوبی و فلزی بهتر است از رنگ پلی اورتان استفاده کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما