مرکز فروش رنگ صنعتی خارجی

رنگ صنعتی خارجی یکی از انواع رنگ ها است که دارای کیفیت بالا و ماندگاری منحصر به فردی بوده و کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارد در نتیجه خرید و فروش آن بسیار بالا خواهد بود، مرکز فروش آن نیز متنوع ترین ارقام را ارائه نموده و نیاز تمام مشتریان را به بهترین نحو ممکن پوشش می دهد.

مرکز فروش رنگ صنعتی خارجی

معرفی بهترین رنگ صنعتی خارجی

معرفی بهترین رنگ صنعتی خارجی

بهترین رنگ های صنعتی خارجی مدل های متنوعی را شامل می شود مانند:

  • رنگ هوا خشک آستری، رویه: جهت استفاده در سطوح فلزی در فام های مختلف تولید می شود که از خواص مکانیکی و فیزیکی خوبی برخوردار بوده و سرعت خشک شدن آن نیز در حد معمولی می باشد.
  • رنگ سریع خشک آستری، رویه: جهت استفاده در فلز در فام های مختلفی تولید می شود که دارای خواص فیزیکی و مکانیکی خوبی بوده و بعد از اجرا سریعا خشک می شود در کوره با دمای پایین نیز اجرا می شود.
  • رنگ اپوکسی پلی امید آستری، میانی، رویه: در سطوح فلزی و غیر فلزی بکار رفته که دارای خواص شیمیایی، فیزیکی و مکانیکی بالایی بوده و دارای مقاومت رطوبتی و چسبندگی بالایی نیز می باشد.
  • رنگ اپوکسی پلی امید استری، میانه، رویه: در سطوح فلزی و غیر فلزی بکار رفته و دارای مقاومت بالا در برابر اسیدها و بازها می باشد که از خواص فیزیکی و مکانیکی بالایی برخوردار بوده و بسیار براق می باشد.
  • رنگ سوله: در سطوح فلزی بکار رفته که بر پایه پیگمنت های ضد خوردگی تولید شده است و در فام های مختلفی تولید شده است.
  • رنگ اپوکسی استر هوا خشک آستری، رویه: در سطوح فلزی کاربرد دارد که دارای چسبندگی زیاد، مقاومت مکانیکی، شیمیایی خوب و سرعت خشک شدن بالا در فام های مختلف می باشد.
  • رنگ کولتار اپوکسی: در رنگ های رویه و بر روی رنگ اپوکسی بکار می رود چون دارای مقاومت شیمیایی و نوری بوده و از سختی بالایی برخوردار می باشد.
  • استری حفاظتی اپوکسی دوجزئی: به عنوان لایه اول به منظور جلوگیری از خوردگی بکار رفته که از پیگمنت های ضد خوردگی تولید شده است.

بازار خرید رنگ صنعتی اپوکسی

بازار خرید رنگ صنعتی اپوکسی

بازار خرید و فروش رنگ صنعتی اپوکسی بسیار داغ و پر رونق است چون این رنگ بسیار پر کاربرد بوده و استفاده های گسترده ای دارد، رنگ اپوکسی دارای قدرت نفوذ بالایی بوده و چسبندگی آن در سطوح مختلف بسیار زیاد می باشد که مقاومت مکانیکی بالا و سطح نفوذ پذیر و بدون درز آن نیز باعث شده در برابر ضربات، سایش، آب و مواد شیمیایی دوام و استحکام بالایی داشته باشد و در نتیجه از طول عمر بالایی برخوردار خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما