مرکز فروش رنگ خط کشی عابر پیاده

مرکز فروش رنگ خط کشی عابر پیاده را در برندهای مختلف به صورت عمده با قیمت مناسب به مصرف کنندگان عرضه می نماید. قیمت رنگ خط کشی در برندهای مختلف در کیفیت مرغوب متفاوت می باشد و معمولا قیمت فروش این چسب در صورت خرید عمده مناسب و ارزان می باشد. در صورت تمایل به خرید آنلاین می توانید از طریق این سایت اقدام به خرید نمایید.

مرکز فروش رنگ خط کشی عابر پیاده

مشخصات انواع رنگ خط کشی عابر پیاده

مشخصات انواع رنگ خط کشی عابر پیاده

انواع رنگ خط کشی عابر پیاده در برندهای های مختلف راهی بازار می شود که  هر کدام از  مشخصات فنی برخوردار می باشد.

مشخصات فنی رنگ خط کشی عابر پیاده عبارتند از:

  • ضخامت آن برای اجرا 2000 تا 2500 میکرون می باشد
  • در بسته بندی حلب 25 کیلویی می باشد
  • بعد از اجرا بعد از نیم ساعت به صورت کامل خشک می شود.
  •  اگه بهش ضد رسوب بزنیم ته نشین نمی شود.اصولا برای کسی که میخواد زود اجرا کند نیازی به ضد رسوب نیست.
  • کسی که میخواد رنگ را تو انبار نگه داری کند باید به تولید کننده گوشزد کند که  از ضد رسوب استفاده کند.
  • به مدت 6 ماه می توان آن را در انبار نگهداری کرد در دمای 20 تا 25 درجه سانتی گراد
  • بعد از پنج دقیقه پس از مخلوط کردن  آن را باید اجرا نمود
  • رنگ خط کشی معابر نباید جرم گیر باشد.
  • فام مختلف و براقیت حداکثر 20 با زاویه

تفاوت رنگ خط کشی عابر پیاده با چسب چشم گربه ای ترافیکی ؟

چسب چشم گربه ای دو جزئی به چسب اپوکسی ترافیکی گفته می شود که از رزین های اپوکسی برای چسباندن علامت های ترافیکی بر روی آسفالت یا بتن ها یا سنگ ها طراحی شده است.

این چسب به دلیل محدودیت زمانی برای اجرای تجهیزات ترافیکی برای زمان خشک پایین، چسب ترافیکی بسیار موثر و مفید می باشد و حائز اهمیت است.

با طراحی خاص به وسیله چسب چشم گربه ای با در نظر گرفتن کلیه خاصیت های مکانیکی خوب زمان خشک شدن آن بسیار کاهش می یابد.

استفاده از این چسب باید پس از اطمینان از شرایط آب و هوایی مساعد اجرا شود و شرایط سطح محل اجرای چسب نیز باید بررسی شود و سطحی که در آن چسب اجرا می شود باید عاری از هر گونه آلودگی ها از جمله گرد و خاک، آب، چربی و … باشد.

یکی دیگر از این نوع چسب ها بوسیله رزین اکریلیک دوجزئی ترافیکی استفاده می شود که در این چسب نیاز به شتاب دهنده برای خشک شدن سریع چسب نداریم . همانطور که میدانید شتاب دهنده می تواند اثرات سو زیادی داشته باشد . من جمله سبب میشود که اسفالت خراب شود.

عرضه کننده رنگ اپوکسی ترافیکی

عرضه کننده رنگ اپوکسی ترافیکی کف  را در انواع برندهای مختلف در برندهای مختلف با بهترین کیفیت به صورت عمده به مراکز فروش و فروشندگان پخش می نماید.

فروشندگان برتر نیز انواع مختلف رنگ اپوکسی کف را به صورت مستقیم و غیرمستقیم در برندهای مختلف با قیمت های متفاوت به مصرف کنندگان عرضه می نمایند.

یاد اور می شود که رنگ اپوکسی کف ترافیکی را برای خط کشی سطوح سنگی و سیقلی و داخل پارکینگ های مسکونی و بیمارستانها و کف صنایع بهداشتی و تولیدی ها استفاده می شود.

فروشندگان برتر شرکت های صنایع شیمیایی و رنگسازی با ارائه بهترین خدمات لازم برای مشتریان خود این محصولات را با بهترین قیمت ها به روش حضوری و غیرحضوری به فروش می رسانند.

اگر قصد خرید آنلاین از رنگ ترافیکی مخصوص خط کشی به صورت عمده با قیمت مناسب دارید می توانید از طریق این سایت با کمک مشاوران فروش اقدام به خرید نمایید.مطمئنا اولین بار و اخرین بار نخواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما