مرکز فروش رنگ ترافیکی بتن

رنگ ترافیکی بتن مختص استفاده در مکان هایی است که سازه بتنی دارند. دلیل کاربرد این دسته از رنگ ها آگاه کردن و هشدار دادن به رانندگان با اهداف مختلف است. این رنگ ها معمولا به صورت آبی، زرد و سبز به شکل لایه و سطحی نازک روی بتن مورد استفاده قرار می گیرند. از آن جا که عموما رنگ آمیزی چنین مکان هایی طبق نظر کارشناسان دولتی و زیر نظر آنها می باشد از این رو انتخاب نوع و رنگ مورد نظر به تصمیم آنها بستگی دارد.

مرکز فروش رنگ ترافیکی بتن

ویژگی انواع رنگ ترافیکی بتن

ویژگی انواع رنگ ترافیکی بتن

رنگ های ترافیکی به دسته ای از رنگ هایی گفته می شود که در جاده ها، خیابان ها و معابر به منظور انتقال پیام خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. 

از ویژگی های انواع این رنگ ها وجود آنها در دو طیف رنگ ترافیکی گرم و سرد بر پایه موادی چون ترموپلاست ها، کائوچو، وینیل و رزین های اکریلیک می باشد.

از دیگر ویژگی های این دسته از مواد آن است که دارای مقاومت بالا از نظر ویژگی های مکانیکی و ضربه پذیری و همچنین میزان مقاومت بالای سایشی می باشند. 

به طور کلی رنگ های گرم میزان مقاومت بیشتری در مقایسه با رنگ های سرد دارند و از این رو در مکان های پر تردد از آنها استفاده بیشتری می شود. 

این عناصر می تواند به شکل یک جزئی یا دو جزئی بوده استفاده می شود که ماندگاری بالایی دارند. برای اجرای این نوع رنگ ها لازم است تا در گام اول متناسب با هر سطح رنگ مناسب آن خریداری شود. در سطوح بتنی تمیز کردن و آماده نمودن سطح اولین مرحله در رنگ کاری به شمار می رود.

در گام بعدی ترک های موجود در سطح گرفته شده و به این ترتیب سطحی صاف و فاقد ترک به دست می آید که رنگ کاری آن به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. مجموعه مراحل فوق تنها چندین گام اول را در رنگ کاری این سطوح تشکیل می دهد که در کنار آن انتخاب رنگ مناسب و کیفیت رنگ نیز از عوامل تاثیر گذار در این مورد به شمار می روند.

بازار خرید رنگ ترافیکی گرم

بازار خرید رنگ ترافیکی گرم

رنگ ترافیکی گرم دسته ای از رنگ های این حوزه می باشد که جهت رنگ کردن سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 از این رو در زمان مراجعه به مراکز خرید و فروش رنگ ترافیکی لازم است تا نوع رنگ و همچنین کیفیت آن مورد بررسی قرار گرفته و ضمن اطلاع از قیمت در مورد خرید رنگ مناسب تصمیم گیری شود. 

در این زمینه وب سایت حاضر از طریق شماره تماس های درج شده آمادگی ارائه اطلاعات لازم در این زمینه به خریداران می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما