مرکز فروش رنگ اکریلیک طلایی

رنگ اکریلیک از جمله رنگ هایی است که امروزه از کاربرد زیاد در بخش های صنعتی و ساختمانی برخوردار است. این رنگ ها جزء نسل جدید این مواد به شمار می روند که مهمترین ویژگی آنها حلالیت در آب بوده که به همین جهت بوی بد ایجاد نمی کنند و از طرفی محافظ محیط زیست نیز می باشند. این ویژگی سبب شده است تا صنعت رنگ آمیزی با تغییر و تحول همراه شده و اکریلیک ها در مرکز فروش با تنوع رنگی بالا قابل خریداری باشند.

مرکز فروش رنگ اکریلیک طلایی

درباره رنگ اکریلیک چه می دانید؟

درباره رنگ اکریلیک چه می دانید؟

رنگ ها از جمله مواد و ترکیبات شیمیایی هستند که با توجه به دو فاکتور مهم تولید می شوند. این فاکتور ها عبارتند از:

  • پوشش دهی سطوح مختلف جهت محافظت 
  • پوشش دهی جهت زیبایی محیط

به این منظور طیف متنوعی از انواع رنگ ها ایجاد شده اند که اکریلیک ها از جدید ترین آنها به شمار می روند. این رنگ ها نوعی پرایمر پلاستیکی و شیمیایی بوده که هم در حلال های نفتی و هم در آب حل شده و از این جهت قابل تمایز می باشند. صنعت اتومبیل سازی نخستین صنعتی بود که در آن از رنگ های اکریلیک صنعتی استفاده می شد.

با گذشت زمان به دلیل ویژگی ها و مزایایی که این دسته از رنگ ها داشتند کاربرد گسترده تری پیدا کرده اند. به گونه ای که بخش اعظمی از این رنگ ها در بخش ساختمان سازی به کار رفته  و در واقع جایگزین رنگ های روغنی شده اند.

از دیگر خصوصیات و ویژگی های بارز رنگ اکریلیک عبارت است از:

  • دوام و ماندگاری بالا، غلظت مناسب، درخشنده بودن، تنوع رنگ مانند رنگ اکریلیک طلایی، عدم تولید بوی بد، مقاوم در برابر آفتاب 
  • قابل شستشو، مقاومت بالا در برابر ساییدگی، دارای قابلیت خشک شدن سریع، قابل اجرا در سطوح مختلف و عدم ترک خوردگی 
  • تولید در سه نوع مات، نیمه براق و براق 

انواع این رنگ ها در بسته بندی های مختلف مانند قوطی، بطری و تیوپی تولید می شوند که توسط هر دو بخش صنعتی و ساختمانی با کاربری های گوناگون خریداری می شوند.

بازار پخش رنگ اکریلیک صنعتی

بازار پخش رنگ اکریلیک صنعتی

رنگ اکریلیک صنعتی همان طور که از نامش پیداست در بخش صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های صنعتی در صنعت اتومبیل سازی، پوشش دهی سطوح مختلف در صنایع گوناگون مانند صنعت نفت و بسیاری از بخش های دیگر قابلیت استفاده دارند.

از این رو پخش این کالا در بازار بر اساس میزان عرضه و تقاضا و با حجم خاص صورت می گیرد. از این روی واحد های مختلف بر اساس ظرفیت تولیدی و نیاز خود اقدام به خرید این رنگ ها می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما