مرکز عرضه ضد زنگ قوی صادراتی

آهن و بسیاری از وسایل فلزی زمانی که در معرض سه فاکتور: 1-تاریکی 2-حرارت 3-رطوبت قرار می گیرند به مرور زمان شروع به تغییر شکل دادن می کنند و یواش یواش ظاهر آن ها حالت خوردگی و تغییر شکل پیدا می کند که این ویژگی لوازم فلزی باعث می شود افراد برای جلوگیری از آسیب دیدن ابزار و وسایل از ضد زنگ قوی استفاده کنند چرا که اگر از ضد زنگ استفاده نکنند قطعه فلزی دیگر کاربرد نداشته و قابل استفاده نمی باشد.

مرکز عرضه ضد زنگ قوی صادراتی

آشنایی با انواع ضد زنگ قوی

آشنایی با انواع ضد زنگ قوی

انواع ضد زنگ بر اساس ترکیباتی که در آن ها به کار رفته بسته بندی می شوند و در دسته کلی شامل:

  1. ضد زنگ پایه آب: حلال این ضد زنگ آب بوده که بدون بو است و حساسیت ایجاد نمی کند و همچنین دارای قدرت چسبندگی بالایی با سطوح تمیز را دارد.
  2. ضد زنگ صنعتی: که با نام آستری هم معروف است قابلیت پوشاندن داخل و خارج قطعات فلزی را دارا می باشد.
  3. ضد زنگ اپوکسی: در محیط های صنعتی بیشتر کاربرد داشته و عملکردش مانند سایر ضد زنگ ها برای جلوگیری از خوردگی قطعه فلزی می باشد.
  4. ضد زنگ اخرایی: به عنوان یک آستر روی قعطات فلزی کشیده شده و به نام ضد زنگ قرمز نیز معروف می باشد و از ویژگی های این محصول قدرت و محافظت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی پس از خشک شدن است.

فروشگاه عرضه مستقیم اسپری ضد زنگ

فروشگاه عرضه مستقیم اسپری ضد زنگ

اسپری ضد زنگ نیز مانند سایر محلول های ضد رنگ برای جلوگیری از زنگ زدن قطعات فلزی به کار گرفته می شود و به دلیل اینکه کار کردن با آن راحت است معمولا فروش بیشتری داشته و طرفداران زیادی دارد چرا که برای استفاده از آن نیاز به رقیق کردن و حل کردن با سایر محصولات را نداشته و فقط کافی است سطح مورد نظری از قطعه فلزی را که قصد دارید اسپری روی آن بپاشید را به گونه ای تمیز کنید که اثری از چربی و گرد و غبار روی آن نبوده و سپس حجم مشخصی از اسپری را به صورت یکدست روی سطح مورد نظر خود استفاده کنید.

فروشگاه عرضه مستقیم ضد زنگ انواع مختلف ضد زنگ را با بسته بندی های متفاوت در اختیا مشتریان قرار می دهد و شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه ها محصول مورد نظر خود را تهیه کنید و یا می توانید به صورت اینترنتی و از طریق سایت های معتبر فروش اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کرده و آن را درب منزل دریافت کنید.

قیمت ضد زنگ بستگی به مواد تشکیل دهنده آن و حجم محصول و بسته بندی که ضد زنگ در آن قرار گرفته داشته و متغییر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما