مرکز خرید زینک ریچ اتیل سیلیکات

زینک ریچ اتیل سیلیکات ماده ای است که به محلول زینک ریچ اپوکسی پلی امید افزوده می شود تا علاوه پوشش دهی فلزات در برابر خورندگی و زنگ زدگی در برابر حرارت و آتش سوزی هایی تا 400 درجه مقاوم باشند و دچار آسیب های جدی نشوند و این وظیفه را با دارا بودن مقدار زیادی پودر روی به انجام می رسانند و از آن ها به عنوان آستر زینک ریچ اپوکسی پلی آمید یاد می شود.

مرکز خرید زینک ریچ اتیل سیلیکات

چند خصوصیت زینک ریچ اتیل سیلیکات

چند خصوصیت زینک ریچ اتیل سیلیکات

برای اینکه به خوبی از عملکرد زینک ریچ اتیل سیلیکات مطلع شوید نیاز است که بدانید برای محافظت از تمامی فلزات اعم از خودروهای سنگین، دستگاه های موجود در کارخانه ها، پالایشگاه ها، صنایع، کشتی سازی، لوله های انتقال آب، گاز و نفت، زیر دریایی ها و تمامی فلزاتی از جنس آهن و فولاد که در محیط های مرطوب و آغشته به هر گونه مواد شیمیایی از آن ها استفاده می شود، از زینک ریچ اپوکسی پلی امید استفاده می کنند که یک پوششی است که وظیفه ی آن محافظت از فلزات است و به صورت اسپری و رنگ موجود است که قبل از استفاده بر روی سطح کار باید فلزات را به خوبی تمیز کنید و حین کار رعایت نکات ایمنی را جدی بگیرید.

اما گاهی نیاز است که علاوه بر محافظت در برابر رطوبت و خورندگی، فلزات در برابر حرارت و آتش نیز مقاوم باشند. برای مثال حفظ تانکر های نفت و گاز و لوله های انتقال این دو سوخت خود بسیار مهم است و عدم رعایت ایمنی آن ها م جب خسارات مالی بسیار سنگین و تلفات جانی بسیار خواهد شد. بنابراین برای حل این مشکل از ماده ی زینک ریچ اتیل سیلیکات به عنوان آستر و کمک کننده بهره می برنده دارای پودر روی بیشتری می باشد. این ماده دارای سه لایه ی مختلف است که هر کدام خاصیت چسبندگی برای داشتن کیفیتی بهتر است.

فروش ویژه زینک ریچ اپوکسی

فروش ویژه زینک ریچ اپوکسی

گروه صنعتی ایمن رنگ تاپ با داشتن سال ها تجربه در زمینه تولید و صادرات رنگ اپوکسی پلی امید و نیز صادرات زینک ریچ اپوکسی توانسته است به یکی از فروشندگان و تولید کنندگان برتر این مواد تبدیل گردد. داشتن نیروهای متخصص و کار آمد درکنار استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و تحت آزمایش قرار دادن انواع رنگ ها و پوشش دهنده های فلزات تولید شده در این مجموعه سبب شده است که بتواند بهترین کیفیت را با قیمتی مناسب به دست مصرف کنندگان برساند و در کسب رضایت آنان موفق باشد. تمامی تولیدات این مجموعه دارای تخفیف ویژه برای خرید های حجمی است. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما