مرکز خرید رنگ ترافیکی سفید

رنگ ترافیکی انواع و اقسام مختلفی دارد که از هر کدام آن ها برای کار خاصی استفاده می شود با توجه به کیفیت و مرغوبیت این رنگ ها از آن ها استفاده های زیادی می کنند.

مرکز خرید رنگ ترافیکی سفید این رنگ با کیفیت بالا و در انواع گوناگون ارائه می شود در صورت نیاز به رنگ ترافیکی می توانید به مرکز خرید آن مراجعه کرده و آن را با قیمت مناسب تر تهیه کنید. 

مرکز خرید رنگ ترافیکی سفید

بررسی استانداردهای رنگ ترافیکی

بررسی استانداردهای رنگ ترافیکی

داشتن یک شبکه از راه های حمل و نقل ایمن یکی از نیاز های مهم زیر ساخت های شهری و کشوری می باشد یکی از عواملی که در مجموعه راه ها تاثیرگذار می باشند استفاده از رنگ ترافیکی می باشد. 

رنگ ترافیکی خط کشی دارای نمونه های مختلفی می باشد مانند: رنگ سرد، رنگ گرم و رنگ دو جزئی که هر کدام از این نمونه ها دارای شرایط و خصوصیات خاص و همچنین دارای کاربرد های مختلفی می باشند.

اما همه نمونه ‌های رنگ های ترافیکی باید یک سری از استاندارد های خاص را داشته باشند که بتوان از آن ها استفاده درست کرد مانند:

  • مقاومت در برابر سر خوردن این رنگ ها باید در برابر بارندگی خاصیت ضد لغزش و سر خوردگی داشته باشند تا وسایل نقلیه از مسیر خود منحرف نشوند.
  • به دلیل اینکه میزان عبور و مرور بر روی این رنگ ها بسیار زیاد است در نتیجه باید در برابر سایش از خود مقاومت نشان دهند.
  • معمولاً از این رنگ ها در شرایط جوی نامناسب نیز استفاده می‌شود در مسیر های بین شهری که در مقابل نور خورشید و باد و باران قرار می گیرند باید این رنگ ها در برابر این شرایط مقاوم باشند و به راحتی پوسته پوسته نشوند.
  • از این رنگ در خیابان ها و مسیر های شهری استفاده می‌شود به دلیل این که در این مسیر ها رفت و آمد ماشین ها زیاد می باشد و همچنین ممکن است که در حین استفاده شرایط جوی نیز نامناسب باشد باید این رنگ ها به سرعت خشک شوند.
  • یکی از نکاتی که باید در هنگام تهیه و استفاده این رنگ ها به کار برد و دقت کرد این است که رنگ ها کاملا خالص باشند تا چسبندگی خوبی را بر سطح آسفالت ایجاد کنند. 

قیمت بهترین رنگ ترافیکی سفید

قیمت بهترین رنگ ترافیکی سفید

از رنگ ترافیکی سفید به دلیل ترکیبات و فرمولاسیون خاصی که دارد استفاده های زیادی برای خط کشی خیابان ها و  غیره می شود.

قیمت بهترین رنگ ترافیکی سفید بسته به نوع ترکیبات آن و همچنین میزان درخواست رنگ و گزینه مهم تر قیمت مواد اولیه و برخی موارد دیگر بستگی دارد.

به طور کلی قیمت رنگ های ترافیکی بر اساس شرایط و نوع فرمولی که این رنگ ها از آن تهیه شده اند همچنین بر حسب نوع برند تغییر می کند.

برای خرید رنگ ترافیکی با قیمت مناسب می بایست به نمایندگی های مجاز و معتبر آن ها مراجعه کرده و این رنگ ها را به راحتی تهیه کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما