مرکز تولید استر زینک ریچ اپوکسی

استر زینک ریچ اپوکسی، محصولی ارزشمند، پرکاربرد و ارزان قیمت است که در صنایع مختلف استفاده های فراوانی از آن می شود. مرکز تولید استر ریچ اپوکسی، نمونه های درجه یک از این محصولات را با بهره مندی از بهترین مواد اولیه می سازند. بدین ترتیب هر کدام از علاقمندان به خرید آن می توانند از مزیت های خرید این استر زینک بهره مند شوند و نمونه های مورد نظر از رنگ های خود را به دست آورند.

مرکز تولید استر زینک ریچ اپوکسی

استر زینک ریچ اپوکسی و خصوصیات ان

توجه کنید که در تولید استر زینک ریچ اپوکسی به رنگ طوسی هست و درصد های مختلفی زینک یا روی داخل استفاده می شود. برای محیط های شرجی و رطویتی سغی کنید بالاترین درصد زینک ریچ یا روی را داخل رزین اپوکسی باشد. بالاترین  استاندارد رنگ اپوکسی زینک ریچ 77 درصد هست . برای محیط های خشک اگر درصد زینک کم در حد 30 درصد یا 50 درصد باشد هم جواب می دهد . در تولید رنگ زینک ریچ اپوکسی نمی توان فیلر اضافه کرد چون فاصله ایجاد میکنه بین رنگ و زینک و فلز  بنا براین توجه نمایید کهبهترین استر هم از لحاظ چسبندگی و هم  درصدی زینک قابل قبول داشته باشد. حتما سعی کنید ضخامت قابل قبولی زینک رو یفلز اجرا کنید و روی ان هم رنگ رویه پلی امید اپوکسی  یا رویه پلی اورتان به فاصله 12 ساعت بعد از اجرای استر  زینک ،اجرا کنید.

روش‌های آماده سازی سطح برای استر زینک ریچ

روش‌های آماده سازی سطح برای استر زینک ریچ

استر زینک ریچ محصولی ارزشمند است که بر پایه رزین های اتیل سیلیکات بوده و براساس فرمولاسیونی استاندارد تولید می شود. استر زینک ریچ غنی از روی بوده و قابل استفاده در رویه کار می باشد. البته برای پوشش های میانی هم می توان از آن استفاده نمود.

از مهمترین خاصیت هایی که استر زینک ریچ دارد، قابلیت حفاظت از سازه های فلزی در برابر خوردگی است. به همین دلیل با بهره مندی از آن کلیه مخازن نگهداری سوخت، پل ها، پالایشگاه ها، تجهیزات دریایی، پتروشیمی ها، سکوهای خارج از آب و… از آسیب خوردگی که بسیار رایج هم هست مصون خواهند ماند.

روش های آماده سازی سطح برای استر زینک ریچ به چند مورد اختصاص دارد که برای کسب نتیجه بهتر حتماً می بایست به آن توجه نمایید. به این منظور بهتر است تا در اولین قدم، هر گونه رطوبت، گرد و غبار، باقی مانده های رنگ قبلی، آثار چربی، زنگ زدگی و… پاک گردد. در نتیجه بهتر است تا حد امکان اقدام به تمیز کردن سطوح مورد نظر نمایید.

دو روش رایج آماده سازی سطح برای استر زینک ریچ:

  • روش مکانیکی
  • روش شیمیایی

این دو روش هر کدام اصول و قواعدی دارد که با دقت به آن ها می توان زبره سازی را در اسرع وقت انجام داده و بلافاصله رنگ آمیزی با استر زینک ریچ انجام شود. چرا که زبره سازی بویژه برای قطعات فولادی، آن ها را در برابر زنگ زدگی آسیب پذیر می کند.

فروش ویژه استر زینک ریچ درجه یک

فروش ویژه استر زینک ریچ درجه یک

فروش ویژه استر زینک ریچ درجه یک، توانسته همگان را از مزیت های خاص و ارزشمندی که دارد بهره مند کند. در فروش ویژه هر کدام از علاقمندان به خرید آن می توانند نمونه های مورد نظر از این محصولات را به صورت عمده سفارش دهند و آن را در کمترین زمان ممکن به دست آورند. بدین ترتیب تجربه ای متفاوت از خرید به دست خواهند آورد.

قیمت های در نظر گرفته برای انواع استری اپوکسی در فروش ویژه آن، کاملاً متناسب و دقیق خواهد بود. پخش استری زینک ریچ در فروش ویژه به شهرها و استان های مختلف از کشورمان ارسال خواهد شد. بدین ترتیب همگان دسترسی آسان به خرید آن خواهند داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما