مرجع فروش رنگ نیم پلاستیک ساختمان

رنگ نیم پلاستیک ساختمان یکی از محصولاتی می باشد که مصرف بسیار زیادی  دارد رنگ های ساختمانی  که در گروه رنگ های نیمه  پلاستیک هستند و مجموعه ما که مرجع فروش این محصول را بر عهده داریم از رنگ لاتکس به عنوان ماده اصلی این رنگ استفاده کرده ایم  و بیشتر این محصول را در دو نوع تمام پلاستیک ونیم پلاستیک  به بازار عرضه می کنیم. نوع تمام پلاستیک این رنگ ها  قابل شستشو می باشد.  رنگ نیم پلاستیک  موجود در مجموعه ما  که دارای  استاندارد های بین المللی  می باشد در برابر آب مقاومت دارد ولی قابل شستشو  با آب نیستند.

مرجع فروش رنگ نیم پلاستیک ساختمان

موارد کاربرد رنگ نیم پلاستیک ساختمان

موارد کاربرد رنگ نیم پلاستیک ساختمان


رنگ نیم پلاستیک ساختمان دارای  سازش کنندگی بالایی نسبت به اجرا آن به وسیله غلطک دارد. رنگ نیم پلاستیک که  بیشتر به وسیله قلم اجرا می شود نسبت به رنگ پلاستیکی که به وسیله غلطک یا اسپری گان اجرا می شود حالت مخملی  تر زیبا و خوش طرحی پیدا می کند که مورد پسند انواع سلیقه ها می باشد.
از رنگ نیم پلاستیک برای اجرا روی گچ نو نیازی به بتونه کشی کامل سطح نیست  به طوری که سطح کار اگر صاف نباشد و تعمیرات زیادی داشته باشد و یا در صورت درخواست صاحب کار  باید سطح کار روغن الیف درجه 1  اجرا شود وسپس 1 یا 2 دست بتونه کشی کامل یا ماستیک اجرا شود و هزینه روغن زدن وبتونه کشی به طور جدا محاسبه می شود.

از طرفی دیگر رنگ پلاستیک بدون بو است و سرعت خشک شدن بسیار بالایی  هم  دارد. از آنجا که بیشتر در خانه های ایرانیان از رنگ نیم پلاستیک برای سقف ها استفاده می شود که اضافه بر کاستن هزینه به علت عبور راحت گرما و رطوبت هوا از رنگ نیم پلاستیک استفاده می شود این نوع رنگ برای سقف مناسب تر از رنگ روغنی می باشد. چند سال پیش که رنگ پلاستیک استاندارد عرف نبود صاحب کاران سفارش رنگ کردن منزل به وسیله گل سفید می دادند که عبارت بود از تکه های گلی سفید رنگ که باید خرد می شدند و 2 الی 3 روز در آب خیس می خورند وبعد از حل شدن  وگذشتن رنگ از صافی با لعاب مخلوط می شدند و باز هم از صافی عبور می کرد وبعد به وسیله قلم و یا پمپ های سمپاشی روی سقف و دیوار اجرا می شدند. برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه فروش رنگ نیم پلاستیک می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

مرکز پخش رنگ نیم پلاستیک سقف

مرکز پخش رنگ نیم پلاستیک سقف

رنگ نیم پلاستیک سقف را  با 20 الی 25 درصد آب جهت استفاده از پیستوله و 10 الی15 درصد آب جهت استفاده از قلم مو و غلطک، رقیق مورد استفاده قرار می گیرد مرکز پخش مجموعه ما این رنگ نیم پلاستیک سقف را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما