مراکز عرضه ضد زنگ زینک ریچ

مراکز عرضه ضد زنگ زینک ریچ به دلیل در اختیار داشتن متنوع ترین نمونه ها، امکان انتخاب راحت و آسان را برای افراد فراهم نموده است و خریداران می توانند متناسب با نیاز و بودجه مورد نظر به خرید بپردازند زیرا گزینه های متعددی پیش روی آنها قرار دارد.

مراکز عرضه ضد زنگ زینک ریچ

کاربرد ضد زنگ زینک ریچ

ویژگی های ضد زنگ زینک ریچ

استفاده از فلزات مختلف در صنایع مختلف ، مثل پل سازی بسیار نیاز و ضروری است. همان طور که می دانید مشکلی که این فلزات دارند این است که به مرور زمان دچار خوردگی و زنگ زدگی می شود و استحکام ساختمان ها امروزه و ورق های گالوانیزه جایگزین بسیار مناسبی برای این سازه ها می باشد.

این ورقه ها به خاطر مواد اولیه که در فرآیند تولید آن استفاده می شود، دچار زنگ زدگی نمی گردد. آهن و فولاد به مرور زمان در اثر رطوبت و باران دچار زنگ زدگی می شوند و استحکام آن ها کاسته می شود. اما این ورقه ها دارای استحکام بسیار زیادی در برابر گرما و رطوبت هستند.

ضد زنک زینک ریچ را به عنوان استر بسیاری از سیستم های پوششی دو لایه و تک لایه و سه لایه برای اهن و فولاد استفاده می شود. این استر به دلیل اینکه دارای فلز روی است این فلز فدا می شود و از زنگ زدن فلز در طولانی مدت جلوکیری می کند.

توجه به نکته مهم : قبل از اینکه استر زینک ریج را اجرا کنید حتما سطح فلز را از زنگ زدگی پاک کنید  چرا که اجرای زینگ ریچ به این صورت هدر دادن پول است. به هر صورت ممکن اگر امکان زنگ زدائی ندارید با  مبدل زنگ اهن ما اشنا شوید

 ویژگی های ضد زنگ زینک ریچ

  • ضد زنگ زینک ریچ در پکیج (زینک یا روی به همراه درصدی از رزین پایه حلال اپوکسی ) وجود دارد.
  • این رنگ به صوت دوجز وجود دارد.
  • هرچه درصد زینک ان بیشتر باشد درجه کیفیت ان به مراتب بیشتر است.
  • در راستای ان باید درصد رزین اپوکسی هم بهینه باشد.
  •  برای رقیق کردن ام برای اجرای بهتر به ان درصدی تینر اپوکسی اضافه می کنند.
  • معمولا 77 درصد زینک در داخل رزین اپوکسی استفاده می شود که به این درصد درصد استاندارد می گویند.
  • یکی از مزیت های استفاده از این ورق گالوانیزه این است که دارای طولانی و با دوام می باشد. شما می توانید در صنایع مختلف که به این ورقه ها نیاز دارید از این محصول به مدت طولانی استفاده کنید.
  • یکی دیگر از مزیت های این محصول این است که دارای قیمت مناسب تری نسبت به دیگر فلزات موجود در بازار می باشد. مزیت های این محصول این است که در صورت بروز هر گونه مشکل امکان باز سازی آن برای صاحبان صنایع به راحتی امکان پذیر است.

خرید مستقیم ضد زنگ زینک ریچ

خرید مستقیم ضد زنگ زینک ریچ

ضد زنگ ها از جمله محصولاتی هستند که طرفداران بسیاری دارند و بیشترین تقاضا را می توان در حوزه صنعت مشاهده نمود زیرا از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند و در عین حال مقرون به صرفه نیز می باشند.

با توجه به اینکه خرید مستقیم ضد زنگ زینک ریچ از طریق این مجموعه امکانپذیر است، افراد می توانند با اطمینان کامل به تهیه این محصولات پردازند زیرا این محل فعالیت معتبری در این زمینه دارد و همواره در جهت افزایش رضایت مشتری حرکت می نماید. با خرید از این مرجع معتبر می توان در هزینه های مصرفی نیز صرفه جویی به عمل آورد زیرا قیمت ضد زنگ زینک ریچ عمده پایین تر از بازار های آزاد می باشند.

به منظور خرید ضد زنگ زینک ریچ به طی کردن مسافت های طولانی نخواهد بود و بدون نیاز به حضور فیزیکی می توان به احتیاجات خود دسترسی پیدا کرد؛ از راه دور و به صورت آنلاین می توان سفارشات خود را به ثبت رسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما