قیمت عمده پرایمر زینک ریچ اپوکسی

استعلام قیمت عمده پرایمر زینک ریچ اپوکسی با کیفیت منحصر به فرد و برتر نسبت به نمونه های مشابه در بازار، از طریق سایت پیش رو قابل استعلام است. استفاده از رنگ پرایمر زینک اپوکسی به منظور رنگ کردن سازه های فلزی مختلف و افزایش مقاومت پایه آنها در برابر تنش های مکانیکی و محافظت از فلز در برابر زنگ زدگی منظور می شود. شما می توانید برای آشنایی به نحوه توزیع رنگ پرایمر اپوکسی دوجزئی از طریق سایت ما را دنبال بفرمایید.

قیمت عمده پرایمر زینک ریچ اپوکسی

ویژگی بهترین پرایمر زینک ریچ اپوکسی

ویژگی بهترین پرایمر زینک ریچ اپوکسی

مقاومت روی در برابر خوردگی به طرز ماهرانه ای توسط سازندگان پوشش های فلزکاری برای ایجاد رنگ حاوی فلز روی مورد استفاده قرار گرفته است. طور کلی، رنگ روی نوع خاصی از پرایمر است، زیرا برای پردازش اولیه فلز استفاده می شود.

قبلا در تولید رنگ های محافظ فقط از گرد روی استفاده می شد، اما امروزه پولک های روی نیز به ترکیب اضافه می شود. ناهمگونی ساختار پرکننده، ماده را در برابر تنش های مکانیکی مقاوم کرده و قابلیت های محافظتی خود را حفظ می کند.

رزین های آلی و شیشه آب باعث افزایش ویسکوزیته و مقاومت پوشش در برابر تنش های مکانیکی می شوند. سخت کننده ها زمان خشک شدن رنگ را کوتاه می کنند و فسفات های آبدار برهمکنش ترکیب روی با پوشش رویی را بهبود می بخشند. نمک اسید کرومیک بر روی فلز فرآوری شده اثر می گذارد و توانایی آن را برای ایجاد زنگ زدگی کاهش می دهد و بازدارنده ها به افزایش چسبندگی رنگ کمک می کند.

یک نکته مهم در خصوصیات خاکهای روی، درصد محتوای روی است. اما چرا تولیدکنندگان روی را انتخاب کردند؟ پاسخ به این سوال در خواص خود فلز نهفته است. روی در دمای 419.5 درجه سانتیگراد ذوب می شود که برای فلزات به اندازه کافی کم است؛ در دمای 200 درجه سانتیگراد بسیار شکننده می شود که به آن اجازه می دهد تا به گرد و غبار خرد تبدیل شود. همچنین از این فلز در تولید الکترودهای منفی استفاده می شود و 100 درصد قابل استفاده مجدد است.

فروش پرایمر زینک ریچ اپوکسی

فروش پرایمر زینک ریچ اپوکسی

فروش و توزیع پرایمر زینک ریچ به صورت عمده و با دسترسی اینترنتی و فوق العاده برای همه مشتریان داخلی و خارجی از طریق سایت پیشرو توانسته بازخورد بسیار مثبتی از سمت آنها بگیرد و ما را به تعامل و همکاری بلند مدت با تولید کنندگان رنگ زینک اپوکسی و مشتریان آن وا دارد. با توجه به اهمیت صادرات انواع محصولات صنعتی از جمله رنگ های اپوکسی زینک صادرات اینگونه رنگ ها به دلیل وجود صنایع مختلف تولید رنگ در این زمینه ، میتواند حاشیه سود بالایی برای آنها به ارمغان بیاورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما