قیمت عمده استری زینک ریچ اپوکسی

اسپری زینک ریچ اپوکسی یک لایه محافظتی و پوششی برای عضلات فلزی ماشین آلات بدنه‌های ماشین کشتی‌ها و سازه های دریایی خطوط لوله و تاسیسات در مقابل عوامل طبیعی و بارندگی و آب بیشتر برخوردارند استفاده می‌شود و برای مقاوم سازی آنها در مقابل آب این پوشش را استفاده می‌کند و ما امروز می‌خواهیم مرکزی را به شما معرفی کنیم که قیمت عمده استری زینک ریچ اپوکسی را به بازار ارائه می دهد و شما می توانید با قیمت پایین تر از قیمت بازار از این مرکز به صورت مستقیم خریداری کنید.

قیمت عمده استری زینک ریچ اپوکسی

مشخصات کامل استری زینک ریچ اپوکسی

مشخصات کامل استری زینک ریچ اپوکسی

رنگ اپوکسی زینک ریچ از جمله بهترین و باکیفیت ترین رنگ های موجود در بازار است که استاندارد خود را از شرکت نفت ایران گرفته است و شرکت نفت ایران این رنگ را تایید کرده است و جزو بهترین رنگ های موجود در بازار آن را شناخته اند و از جمله مشخصات کامل است ریز اینکه آپوکسی می باشد که مقاومت در مقابل عوامل طبیعی باشد و یک پوشش محافظتی مناسب باشد و بتواند به کارایی بالایی داشته باشد و به مدت طولانی عمل کند و کارایی خود را از بین نبرد و مقاوم باشد.

همچنین مقاومت خوردگی بالا و حفاظت کاتدی به دلیل غنی بودن فرمولاسیون از پودر روی – مقاومت خوردگی مناسب به دلیل به کارگیری رزین اپوکسی – چسبندگی بسیار خوب سایر لایه ها به دلیل به کار گیری رزین اپوکسی در فرمولاسیون رنگ و زبری مناسب فیلم رنگ به دلیل بالا بودن مقدار پودر روی وجود کارایی بالای این رنگ‌اپوکسی که برای سطوح فلزی استفاده می شود تولید کنندگان به فکر افتادند که انواع محصولات تولید کنند و تولید مثل به صورت عمده انجام بدهند چون بسیار کارایی بالایی دارد.

امروز در مناطق مختلف از این رنگ‌اپوکسی استفاده می‌کند و این به دلیل شفافیت بسیار بالایی که دارد و خاصیت لیز بودن زمین نیز دارد برای زمینهای باشگاه های سرپوشیده و استخرها از این رنگهای اپوکسی بسیار استفاده می‌کنند و تولیدکنندگان به فکر افتادند که این رنگ را در رنگ بندی های متفاوتی نیز تولید کنند تا باعث جلب مشتری شود و کارایی مختلف این سنگ در صنایع مختلف به باعث شده است که به تولید انبوه برسد.

نحوه اجرای استر زینک ریچ اپوکسی

معمولا زینک ریچ اپوکسی هم به صورت پلی امید و هم به صورت پلی امین اپوکسی تولید می شود. و این پوشش بهتر است با ایرلس اجرا شود. چون به دلیل اینکه دارای پودرهای روی می باشد با ایرلس اجرای راحتتری دارد و ضخامت اجرای خوب را به شما توصیه می کنیم. البته بستگی به نوع سیستم پوششی  که دولایه و یا سه لایه دارد.

استری زینک ریچ اپوکسی
نمونه عکس استری زینک ریچ اپوکسی 30 درصد معمولا به صورت طوسی تولید میشه .استاندارد زینک باید 77 درصد باشد

عرضه استر زینک ریچ اپوکسی

عرضه استر زینک ریچ اپوکسی عرضه رنگ استر زینک ریچ اپوکسی در حال انجام می باشد و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین رنگ‌اپوکسی را از این مرکز به صورت عمده خریداری کنید و همچنین فروش استری زینک ریچ در این مرکز آغاز شده است شما می توانید به صورت مستقیم از ما خریداری کنید و انواع مختلف رنگ های دیگر نیز در حال تولید می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد و کیفیت بالایی محصولات ما باعث جلب رضایت مشتری شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما