قیمت روز ضد زنگ مرغوب در تهران

ضد زنگ مرغوب یکی از بهترین رنگ هایی است که برای اجسام آهنین که قابل زنگ هستند استفاده می شود، قیمت این ضد زنگ ها بستگی به ترکیبات تولید کننده این رنگ های ضد زنگ می شود. 

قیمت روز ضد زنگ مرغوب در تهران

نحوه تشخیص کیفیت ضد زنگ مرغوب

نحوه تشخیص کیفیت ضد زنگ مرغوب

ضد زنگ اپوکسی مرغوب باید ویژگی هایی از قبیل ( خاصیت ضد خوردگی، حاوی اکسید آهن، چسبندگی خوب، مقاومت بالا در برابر گرما و رطوبت، مقاوم در برابر مواد صنعتی و شیمیایی) داشته باشد، رنگ اپوکسی از ترکیب اکسید آهن و ترکیبی به نام رزین اپوکسی تولید می شود، این رنگ به دلیل مقاومت بالا در محل های صنعتی و نیمه صنعتی کار برد زیادی دارد. 

رنگ ضد زنگ اپوکسی خوبی های مانند (چسبندگی خوب و قوی، سختی زیاد و عالی، مقاوم در برابر مواد های شیمیایی، آب و آب دریا)، همچنین کار برد های زیاد دارد که می توان به (کار برد در لایه میانی، کار برد در لایه نهایی،سیستم تک لایه، سطوح فولادی تاسیسات دریایی،  مخازن و خط لوله ها، اسکلت فلزی ها، محیط خورنده صنعتی و مقاوم در برابر حرارت تا 120 درجه سانتی گراد) اشاره کرد. 

از انواع این  ضد زنگ ها می توان چند نمونه را معرفی کرد (ضد زنگ رویه اپوکسی پلی امید براق، رنگ  ضد زنگ میانی اپوکسی پلی امید،  رنگ ضد زنگ اپوکسی ویژگی های خیلی خوبی هم مانند ( اجرای سریع و آسان، انعطاف پذیری و طول عمر بالا، مقاومت حرارتی بسیار بالا، عایق بودن در برابر رطوبت، جلو گیری از چسبندگی گرد و غبار ، قابلیت ضد عفونی نمودن وترمیم آسان و سریع) دارا است. 

قیمت ضد زنگ مرغوب صادراتی

قیمت ضد زنگ مرغوب صادراتی

حلال ضد زنگ ماده ایی است که به راحتی رنگ های ضد زنگ را در خود حل می کند و برای از بین بردن رنگ های اجسام آهنی و استفاده رنگ دیگر بسیار مناسب است و بازاری بسیار پر رونق دارد. برای تعیین قیمت این نوع رنگ ضد زنگ باید به پارامتر های نوع رنگ ضد زنگ، جنس رنگ ضد زنگ، کارخانه تولید کننده، حلال های این رنگ ها، رنگ ضد زنگ اشاره کرد. 

امروزه سازندگان و رنگ آمیزان صنعتی و نیمه صنعتی برای کار کیفیت کار خود از بهترین حلال ضد زنگ و رنگ ضد زنگ استفاده می کنند تا بهترین کار خود را با کیفیت بالا ارائه کنند، عرضه کننده این رنگ های ضد زنگ بسیار زیاد می باشد و از دست تولید کننده به دست مصرف کنندگان می رسد، به دلیل کیفیت بالا و کار برد رنگ ضد زنگ  در سر تا سر نقاط ایران به فروش و توزیع میگردد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما