قیمت روز رنگ اکریلیک کیلویی

رنگ آکریلیک نوع جدیدی از رنگ های ساختمانی است و این روزها طرفداران و هواداران بی شماری پیدا کرده است به خاطر اینکه با محیط زیست سازگار است  و کاربرد بسیار زیادی دارد . این نوع از رنگ ها در سال های اخیر به جایگزین مناسبی برای رنگ های روغنی و پلاستیکی شده است و در صنعت رنگ آمیزی ساختمان دچار تغییر و تحول شده است . برای خرید رنگ ، رنگ اکریلیک  کیلویی گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد که که پیشنهاد ما به شما رنگ اکریلیک می باشد . 

قیمت روز رنگ اکریلیک کیلویی

آشنایی با کاربرد های رنگ اکریلیک

آشنایی با کاربرد های رنگ اکریلیک

رنگ اکریلیک در انواع گوناگون موجود می باشد و در بسته بندی های بطری ، قوطی و تیوبی در بازار برای خریداران عرضه می گردد .همچنین غلظت های متفاوتی از رنگ اکریلیک در بازار موجود می باشد که بر اساس نیاز خود و هزینه ای که می خواهید انجام دهید می توانید انتخاب کنید . این نوع رنگ جهت کاربرد های گوناگون و هم چنین کاربری های متفاوت در انواع براق ، مات و نیمه مات به بازار عرضه می گردد . این نوع از رنگ ها قابلیت شستشو ، سرعت خشک شدن بالا ، نداشتن بوی بد ، قدرت پوشش دهی بالا ، قابلیت رقیق شدن با آب ، عدم جذب گرد و غبار ، مقاومت در برابر ضربه خوردگی ، نور خورشید و سازگاری با محیط زیست از مزایای استفاده از این نوع رنگ ها می باشد . 

فروشگاه بزرگ انواع رنگ اکریلیک کیلویی

فروشگاه بزرگ انواع رنگ اکریلیک کیلویی

 فروشگاه بزرگ انواع رنگ اکریلیک کیلویی این امکان را به خریداران می دهد تا خرید مقرون به صرفه و مناسب با هزینه داشته باشند و همچنین محصول و جنس درجه یک به خریداران عرضه می کنند . قیمت رنگ اکریلیک به عواملی از قبیل کیفیت مواد اولیه در ساخت رنگ ، نام شرکت سازنده و استاندارد های جهانی و همچنین میزان تقاضا در بازار بستگی دارد . 

این  رنگ ها در انواع مدل های ساده ، متالیک و نئونی تولید می شود . انعطاف پذیری ، مقاومت در برابر نور خورشید ، ضد خراش ، سازگاری با محیط زیست ، بدون بو ، قابل رقیق شدن با آب ، ضد باکتری و کپک ، عدم ایجاد حساسیت از جمله ویژگی های رنگ های آکریلیک می باشد . برای آشنایی با این فروشگاه بزرگ ، به آدرس سایت ما سر بزنید .

رنگ آکریلیک خاصیت ترکیب شوندگی دارد و به راحتی می توانید با ترکیب چند رنگ اکریلیک ، رنگ جدید دلخواه خود را بسازید .

رنگ اکریلیک را به هیچ وجه نباید بر روی سطوح خیس و مرطوب کار کرد . 

رنگ اکریلیک یکی از رنگ‌های پر استفاده است . برای رقیق کردن رنگ اکریلیک می توانید مقدار کمی آب به آن اضافه کنید . قیمت رنگ ها بستگی 

برای اینکه از قیمت رنگ اکریلیک آگاه شوید بهتر است به سایت ما سر بزنید یا با شماره های ثبت شده در زیر تماس بگیرید تا همکاران ما در واحد فروش و پشتیبانی پاسخ گوی سوالات شما باشند . 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما