قیمت رنگ صنعتی اکریلیک ترافیکی

یکی از انواع رنگ های پرکاربرد برای انجام خط کشی سطح خیابان ها و مکان های مختلف رنگ صنعتی اکریلیک می باشد. پایه این نوع رنگ از رزین اکریلیک ترموپلاست است که یکی از بهترین انواع رنگ برای دیده شدن خطوط ترافیکی به شمار می‌رود. قیمت رنگ صنعتی ترافیکی با توجه به کیفیت و نوع مواد سازنده آن متغیر است و می تواند بر اساس میزان عرضه و تقاضای موجود در بازار تغییر کند.

قیمت رنگ صنعتی اکریلیک ترافیکی

شناخت بهترین رنگ صنعتی ترافیکی

شناخت بهترین رنگ صنعتی ترافیکی

همه انواع رنگ های ترافیکی از دسته خانواده رنگ های صنعتی به شمار می روند و بهترین نوع رنگ برای کنترل ترافیک در جاده ها و خیابان ها می باشند. از این رنگ ها برای علامت گذاری، خط کشی و نشان دادن قوانین مختلف راهنمایی و رانندگی استفاده می شود. به غیر از موارد ذکر شده می توان از این رنگ به ویژه نوع تک جزئی آن برای نمای محوطه پارکینگ نیز استفاده کرد.

این نوع رنگ ها در طیف رنگی گسترده‌ای وجود دارند و از میان انواع رنگ های ترافیکی رنگ های اکریلیک پایه رزین پرطرفدارترین ها به شمار می روند و به همین خاطر همه خط کشی های سطح جاده‌های کشور به وسیله این رنگ انجام می شود.

بهترین این رنگ ها دارای مقاومت سایشی بسیار بالایی بوده و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. این نوع رنگ از قدرت چسبندگی بسیار بالایی به بتن و آسفالت برخوردار است و در برابر ضربه و اشعه ماورای بنفش خورشید دچار تغییر رنگ نمی شود.

یکی از مشخصات دیگر بهترین نوع رنگ صنعتی ترافیکی سرعت خشک شدن آن است که هرچه بیشتر باشد این رنگ از کیفیت بالاتری برخوردار است.

بهترین این رنگ خود شامل چند دسته یک جزئی، دو جزئی، سرد و گرم است که با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه از یکی از انواع این رنگ ها استفاده می شود.

مرکز پخش رنگ ترافیکی تک جزئی

مرکز پخش رنگ ترافیکی تک جزئی

رنگ ترافیکی تک جزئی یکی از  انواع مختلف رنگ های ترافیکی است که با کیفیت مناسب در مرکز پخش این محصول  موجود بوده و به بازار عرضه می شود.  این مرکز این محصول را در بسته بندی های با حجم های متفاوت به بازار ارائه نموده است.

رنگ های تک جزئی مورد استفاده برای امور ترافیکی معمولاً از نوع رنگ های سرد هستند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و اما قیمت آنها نسبت به انواع دیگر این محصول کمی بالاتر است.

برای تهیه ارزان تر این نوع رنگ به طور مستقیم با مرکز پخش آن تماس برقرار کنید و ضمن کسب اطلاعات بیشتر از مسئول فروش ما در مورد این نوع رنگ شده سفارش خود را اعلام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما