قیمت رنگ روغنی در سال جدید

رنگ روغنی از نمونه های قدیمی و پرکاربرد به شمار می آید که با وجود تولید مدل های جدید این محصول و تنها به واسطه برخی فاکتورهای کیفی همچنان جزء رنگ های پرمصرف در صنعت ساختمانی به شمار می آید. در بازار داخلی رنگ روغنی قیمت و نرخ فروش متفاوتی دارد. عوامل متعددی در تعیین قیمت و نوسان آن در سال جدید تاثیرگذار است که به بررسی برخی از مهمترین آنها می پردازیم.قیمت رنگ روغنی در سال جدید

دانستنی ها در مورد مزایای رنگ روغنی

دانستنی ها در مورد مزایای رنگ روغنی

رنگ روغنی به واسطه مقاومت بسیار زیاد در برابر آب و رطوبت قابلیت استفاده در محیط های مختلف را دارد. همین ویژگی سبب شده که طی سالهای اخیر با وجود تولید انواع رنگ های مدرن میزان تقاضا برای ارقام روغنی در سطح بالایی باشد.
استفاده از این نوع رنگ بسیار گسترده بوده که می توان به مواردی مانند رنگ آمیزی نرده های فلزی، درب و پنجره، جانپناه، سرویس های بهداشتی و حمام و حتی دیوار اتاق ها نیز اشاره کرد. به طور کلی انواع رنگ روغنی به مدل های مات، نیمه مات و براق دسته بندی می شوند که هر کدام مزیت های کاربردی خاص خود را دارند. در این بین بارز بودن مزیت رنگ روغنی نیمه مات و براق سبب گسترش به کارگیری آنها شده است. چند مورد از این مزایا به ویژه در صنعت ساختمان سازی مدرن عبارتند از:

  • قابلیت تمیز کردن با دستمال
  • عدم جذب آلودگی هایی مانند چربی
  • قابلیت شستشوی آسان با آب
  • ماندگاری و طول عمر زیاد
  • پوشش دهی زیاد انواع سطوح
  • قابلیت صرفه جویی در میزان رنگ مصرفی

ذکر این نکته مهم است که اجرای رنگ روغنی بر روی سطوح دارای چند مرحله فنی است که نیاز به دانش و آگاهی لازم می باشد. علاوه بر آماده سازی سطح مورد نظر چگونگی ترکیب رنگ و ضخامت لایه آن نقش مهمی در کیفیت کار نهایی خواهد داشت. از این رو همواره توصیه می کنیم از افراد متخصص و حرفه ای به ویژه برای رنگ کردن دیوار ساختمان ها کمک بگیرید.

پخش ارزان انواع رنگ روغنی نیمه مات

پخش ارزان انواع رنگ روغنی نیمه مات

همانطور که می دانید رنگ روغنی محصولی تولید شده بر پایه مشتقات نفتی است. به همین علت قرار دادن آن در برابر تابش نور آفتاب و همچنین محیط های گرم و نزدیک حرارت می تواند موجب مشتعل شدن آن شود. توجه کنید که بهترین دما برای نگهداری طولانی مدت ظروف رنگ روغنی، دمایی بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد است. دمایی کمتر از این نیز می تواند موجب یخ زدگی و از بین رفتن کیفیت بافت رنگ شود.
باید خاطر نشان کنیم که با توجه به افزایش میزان تقاضا و نوسان قیمت این محصول، آگاهی از نرخ روز انواع رنگ روغنی با برندهای ایرانی و خارجی برای فعالین بازار اهمیت زیادی دارد. در سال جدید به واسطه گران شدن قیمت مواد اولیه و هزینه های تولید، نرخ فروش این محصولات نیز با سیر صعودی همراه خواهد بود. اگر قصد خرید عمده یا استعلام قیمت روز انواع رنگ روغنی نیمه مات، مات و براق را دارید، می توانید با مشاوران فروش و نمایندگان پخش رنگ روغنی آنلاین این مرکز در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما