قیمت رنگ خط کشی چمن مصنوعی

امروزه از انواع و اقسام رنگها برای خط‌کشی جاده‌ها و خط کشی چمن استفاده می شود که هر کدام خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و دارای کیفیت متفاوتی هستند.

رنگ خط کشی چمن مصنوعی که معمولاً به رنگ سفید یا سبز می باشد دارای کیفیت بسیار خوبی بوده و همچنین دوام و استحکام بسیار زیادی دارد و توسط برندهای معروف و شناخته شده تولید می‌شود.

قیمت رنگ خط کشی چمن بسته میزان سفارش مشتریان و مصرف‌کنندگان متفاوت است ولی معمولاً اینگونه رنگها به صورت عمده و کلی طبق سفارش درخواست مشتریان بازار ارزه شده و در اختیار آنها قرار می‌گیرد همچنین می‌توانند مشتریان جهت خرید این گونه را به صورت آنلاین نیز درخواست و سفارش بدهند.

قیمت رنگ خط کشی چمن مصنوعی

نقد و بررسی انواع رنگ مناسب خط کشی

نقد و بررسی انواع رنگ مناسب خط کشی

جهت بررسی انواع رنگ خط کشی باید ابتدا به این نکته توجه داشته باشیم که برند سازنده رنگ چگونه برنده باشد معمولاً برای خط‌کشی جاده‌ها و خط کشی چمن مصنوعی از نمونه رنگ های مرغوب و با کیفیت استفاده می‌کند و اینگونه رنگ ها باید خصوصیات و ویژگی بسیار زیادی داشته باشند که یکی از آنها می باشد که در صورت استفاده مداوم از این گونه رنگ ها نباید دچار هیچ گونه تغییر رنگ یا کمرنگ شدن به شود همچنین باید این رنگ‌ها این ویژگی را داشته باشند که چنانچه مدت طولانی در معرض نور خورشید یا حرارت قرار گیرند دچار هیچ گونه تغییر رنگ یا کدر شدن نشوند.

در واقع انواع رنگهای خط کشی باید به این صورت باشند که واضح و قابل رویت باشد یعنی غلظت رنگ آنها باید مناسب باشد و به صورتی باشد که در تاریکی نیز به خوبی نمایان بشود و جلوه خود را نشان بدهد.

جهت تهیه رنگ روغن خط کشی با کیفیت باید مراکز فروش معتبر و همچنین در نمایندگی های مجاز فروش مراجعه کرد و این محصول را تهیه نمود که دارای گارانتی باشد.

بهترین برند رنگ خط کشی چمن مصنوعی

بهترین برند رنگ خط کشی چمن مصنوعی

بهترین برند رنگ خط کشی و رنگ نسوز در واقع برندی است که محصول خود را در بهترین و مرغوبترین کیفیت و همچنین نازلترین قیمت به بازار عرضه کند و در اختیار مشتریان و مصرف‌کنندگان قرار دهد تا به نوعی هم باعث جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان شده و هم باعث می‌شود که فروش این گونه رنگ‌ها در بازار کشور آن را بسیار بیشتری پیدا کند در واقع رنگ خط کشی چمن مصنوعی با کیفیت به علت کیفیت خوبی که دارد همچنین به کشورهای خارجی نیز صادر شده و در آنجا هم بسیار مورد استقبال و پذیرش قرار گرفته است و به وفور از آنها استفاده شده است.

4

    • سلام برا خط کشی چمن مصنوعی از رنگ پلی اورتان استفاده کنید بهترین است چون یه مقدار انعطاف داره و همزمان با نخ های چمن قابلیت انعطاف بیشتری داره

      جهت خرید با شماره های سایت تماس بگیرید

  1. سلام وقت بخیر
    ببخشید از رنگ ترافیکی برا خط کشی زمین چمن مصنوعی استفاده کردم متاسفانه یک هفته نشد پاک شد امکان داره راهنمایی کنید از چه رنگی باید استفاده کنم تا ماندگاری بیشتری داشته باشه ممنون

    • معمولا چون چمن حالت مویی و خشک داره رنگ های خشک و شکننده خوب جواب نمیدن از رنگهای پلی اورتان صنعتی دوجزئی استفاده کنید در مقابل تردد خوب جواب میده . حتماسعی کنید نازک هم باشه تا شکننده نباشه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما