قیمت رنگ ترافیکی تک جزئی در تهران

رنگ ترافیکی تهران یک محصولی بسیار ارزشمند و کاربردی است که به مدل های مختلفی در بازار موجود می باشد که از مدل های این کالای مهم و کارآمد می توان به رنگ های ترافیکی تک جزئی اشاره کرد. قیمت این نوع رنگ در بازار های داخلی با استفاده از شیوه های مختلفی تعیین می شود که برترین آنها قیمت گذاری بر اساس نیاز های بازار می باشد. طبق این روش هر چه تقاضا برای خرید و سفارش رنگ در بازار های داخلی افزایش پیدا کند در قیمت گذاری آن نیز موثر خواهد بود.

قیمت رنگ ترافیکی تک جزئی در تهران

تاریخچه ساخت رنگ ترافیکی

تاریخچه ساخت رنگ ترافیکی

در سال 1911 در آمریکا برای اولین بار از رنگ برای خط کشی خیابان ها و معابر استفاده شد. استفاده از این رنگ در این سال ها چندان رایج نبود و بسیاری از کشور های جهان هنوز اطلاعی از استفاده از رنگ برای خط کشی خیابان ها نداشتند. در سال 1920 اکثر کشور های جهان از این محصول ارزشمند استفاده کردند.

در سال 1926 استفاده از رنگ های مخصوص برای خط کشی خیابان ها استفاده می شود این در حالی بود که در این زمان از رنگ های معمولی برای این کار استفاده می کردند. در این سال رنگ های مخصوصی به این منظور ساخته شد که محصولات ترافیکی نام گرفتند. این نوع کالا در مقایسه با رنگ های دیگر از میزان مقاومت بسیار زیادی در برابر نور خورشید برخوردار بودند و ماندگاری آنها بسیار زیاد بود.

به مرور زمان مدل های بسیار جدیدی از این محصول وارد بازار شد که از ویژگی های بسیار مثبتی برخوردار بودند. رنگ های جدید بر پایه مواد نفتی بودند و بیشترین مقاومت را در برابر شرایط آب و هوایی مختلف داشتند. این رنگ ها در دو نوع سفید و زرد در بازار دیده می شوند. رنگ ترافیکی تک جزئی از جدید ترین مدل های این محصول است که تقاضا برای خرید و سفارش آن بسیار زیاد می باشد.

طریقه مصرف رنگ ترافیکی برحسب کاربرد انواع ان

  • رنگ ترافیکی سرد تک جزئی را با تینر به هم بزنید و با هر نوع غلتک خواستید می توانید روی کف اجرا کنید . اگر حجم رنگ و متراژی که قرار است رنگ امیزی کنید باید با پیستوله ای اجرا کنید که هم سوزن بزرگتری داشته باشد و هم قدرت فشار کمپرسور دستگاه قابل قبول باشد و بتوانید براحتی حجم بیشتری را رنگ امیزی کنید.چون با پیستوله قدرت چسبندگی رنگ به سطوح خیلی بیشتر از غلتک می باشد .
  • برای مصرف رنگ ترافیکی دوجزئی را در محل اجرا رنگ و هاردنر را قاطی کرده و بعد از پنج دقیقه روی سطح اجرا کنید. سعی کنیدزمانی که رنگ و هاردنر در حال واکنش هستند و دارند سفت می شوند واکنش سفت شدن انها روی سطح اسفالتی باشد.
  • رنگ ترفیکی گرم به شکل پودر بوده با دستگاههای گرم کن و دستگاههای مخصوص به شکل اسپری و اسکرید و اکستروژن اجرا می شود.

فروشنده انواع رنگ ترافیکی در تهران

فروشنده انواع رنگ ترافیکی در تهران

انواع رنگ ترافیکی در تهران و سایر شهر های ایران از میزان فروش و عرضه بسیار عالی برخوردار است و در مکان های مختلف می توان از آن استفاده کرد. این محصول در بسته بندی ایمن در دسترس مشتریان گرامی و ارجمند قرار می گیرد.

این سایت بزرگترین و معتبر ترین فروشنده مدل های گوناگون و متنوع رنگ های ترافیکی اصل و درجه یک در بازار است که این محصولات را با کیفیت بسیار عالی به دست مشتریان عزیز می رساند. قیمت محصولات عرضه شده در این مرکز در سطح توان اقتصادی افراد می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما