قیمت رنگ ترافیکی بتن در اصفهان

رنگ ترافیکی اصفهان از جمله رنگ های زیبایی است که به شکل عمده در ایران و خارج از کشور به فروش می رود. قیمت رنگ ترافیکی بتن در اصفهان توسط عوامل مختلفی دچار نوسانات غیرقابل جبرانی می شود. به همین دلیل در صورت خرید از نمایندگی اصلی می توانید مطمئن باشید که با بهترین قیمت آن را تهیه کرده اید.  همچنین با خرید عمده از مقابله و مصاحبت با افراد زیادی خودداری خواهید کرد.

قیمت رنگ ترافیکی بتن در اصفهان

معرفی بهترین نمونه رنگ ترافیکی

معرفی بهترین نمونه رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی از دسته رنگ های آکریلیک ترموپلاست می باشد که به شکل گسترده ای در سطح کشور مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ به سه شکل مختلف وجود دارد که هر کدام از آن ها می تواند بهترین باشد. این سه نوع عبارت اند از:

  • رنگ سرد؛ این رنگ در خط کشی های خیابان همچون خطوط منقطع و ممتد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • رنگ گرم؛ به دلیل داشتن خاصیت کشسانی بالا در مکان هایی که پرتردد هستند، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. مکان هایی که ممکن است برای اتوبان، جاده ها و مسیرهای درون شهری باشد. میزان چسبندگی این رنگ ها بر روی آسفالت بسیار زیاد است و به خوبی بر روی آن می چسبند و اجازه نمی دهند رنگ از محدوده خود خارج شود و مشکلی برای فرد ایجاد کند.
  • رنگ تک جزئی؛ از دسته رنگ هایی است که در پیاده رو ها استفاده می کنند. می توانند توسط اسپری بر سطح آسفالت ایجاد شوند بدون اینکه فرد بر روی آن ها سر بخورد و دچار آسیب شود.

هر سه رنگ ذکر شده در صورت داشتن سه ویژگی بالا، از استقبال زیادی برخوردار خواهند شد. این ویژگی ها به صورت خلاصه جهت افزایش آگاهی شما در زیر ذکر شده است. این موارد عبارت اند از:

  • چسبیدن بر روی آسفالت با گذشت زمان کم
  • عدم تغییر رنگ
  • مقاوم در شرایط جوی مختلف
  • میزان سایش کم
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای عموم مردم

رنگ ترافیکی بتن چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟

توجه کنید رنگ ترافیکی سرد  اگه  در بیرون روی بتن اجرا بشه با بتن زیاد سازگاری ندارد چونکه کف بتنی نیاز به تنفس دارد و این کمبود تنفس بتن عملا باعث خرابی رنگ می شود. برای اینکه چسبندگی رنگ ترافیکی روی بتن بیشتر شود زمان تولید به ان مقداری چسب بتن افزوده شود کیفیت ان را دوچندان می نماید . ولی  این رنگ برعکس بیرون در داخل  سالن ها و کف های بتنی که سرپوشیده است به دلیل سرد و گرم نشدن هوا داخل سالن  می ماندگاری خوبی از خود نشان دهد. به همین دلیل این رنگ روی کف سالن ها بعد از رنگ اپوکسی و پلی یورتان ، کارائی خوبی از خودش نشون داده است .

فروشنده رنگ ترافیکی در اصفهان

فروشنده رنگ ترافیکی در اصفهان

فروشنده رنگ ترافیکی توانسته است رنگ هایی را روانه بازار کند که با رنگ های برند خارج از کشور رقابت شدیدی دارند. رنگ ترافیکی قادر است نیاز افراد مختلف را برطرف کند؛ چرا که دارای تنوع بسیار زیادی می باشد.

رنگ ترافیکی اصفهان به شکل عمده نیز به فروش می رود. این فروش عمده باعث شده بسیاری از افراد از واسطه های مختلف و بیهوده نجات پیدا کنند و وقت کمتری صرف خرید کنند.

همچنین در خرید عمده مسلما افراد هزینه کمتری بابت اجناس خود پرداخت خواهند کرد. در این حالت فرد می تواند مبلغی هم بابت خرید خود ذخیزه کند و سود زیادی را از آن خود کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما