قیمت رنگ اپوکسی چکشی پودری

عوامل مختلفی در تعیین قیمت رنگ اپوکسی چکشی دخالت دارند؛ نظیر: نوع رنگ دانه و کیفیت. کارخانه های تولید کننده رنگ، قیمت رنگ را تعیین می کنند و با توجه به نوسانات بازار و افزایش نرخ ارز، قیمت ها از جمله قیمت رنگ نیز دچار تغییر می گردد؛ زیرا قیمت مواد اولیه متغیر است از این رو قیمت ها مدام به روز رسانی می شوند.

قیمت رنگ اپوکسی چکشی پودری

ویژگی انواع رنگ اپوکسی چکشی

ویژگی انواع رنگ اپوکسی چکشی

رنگ اپوکسی چکشی مناسب سطوح ناصاف و ناهموار است به گونه ای که با پوشاندن سایر درز ها و نا همواری ها حالت چکش خواری به سطح می بخشد. سایر پستی بلندی ها را به گونه ای با رنگ های تیره و روشن پوشش می دهد که گویی حالت سایه روشن دارد. رنگ چکشی برای چسبندگی بیشتر روی سطوح فلزی، نیاز به حرارت دارد و برای این کار از کوره های حرارتی جهت ثابت ماندن رنگ استفاده می کنند.

رنگ چکشی به دو صورت مایع و پودری تولید می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. رنگ چکشی مایع، استفاده بیشتری نسبت به نوع پودری دارد و مانند سایر رنگ های مایع با استفاده از پیستوله روی سطوح اسپری می شود. رنگ های مایع با مقداری پودر آلومینیوم که حاوی رنگ دانه تیره می باشد روی سطوح اسپری می شود و به دلیل اینکه رنگ دانه ها از پودر سبک تر هستند، روی کار آمده و حالت چکشی پیدا می کند.

از ویژگی های رنگ چکشی مایع می توان، محافظت از سطوح در برابر عوامل سایشی، خش و حتی چکش خواری را نام برد.

رنگ چکشی پودری بیشتر جنبه تزیینی دارد که نباید در معرض نور مستقیم خورشید یا حرارت بالا قرار گیرد‌. این رنگ یا به صورت تک رنگ یا ترکیبی از دو رنگ تیره و روشن موجود می باشد که حالت چکشی بیشتری به سطوح می بخشد.  این رنگ علاوه بر زیبایی، از عوامل خورنده جلوگیری می کند و بسیار مناسب سطوح ناصاف می باشد؛ زیرا سبب می شود نا همواری ها به چشم نیایند.

بازار فروش رنگ اپوکسی طوسی

بازار فروش رنگ اپوکسی طوسی

رنگ اپوکسی طوسی به دلیل کاربرد و ویژگی های خوبی که دارد، از بازار فروش پر رونقی برخوردار است. نمایندگی های زیادی با برند های مختلف در زمینه فروش رنگ چکشی فعالیت دارند و بهترین نوع رنگ را با مناسب ترین قیمت در بازار به فروش می رسانند.

فروش این رنگ ها از طریق سایت های اینترنتی معتبر نیز انجام می شود که امروزه بازار فروش اینترنتی گرم تر از سایر مراکز فروش محسوب می شود؛ زیرا انواع رنگ را با اطلاعات کامل و درج قیمت در دسترس افراد قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما