قیمت خرید رنگ دوجزئی ترافیکی سرد

خرید به صورت آنلاین مزایای خود را دارد و از آنجایی که وب سایت ما با تولید کننده رنگ ارتباط مستقیمی دارد با ارائه  قیمت خرید رنگ دو جزئی ترافیک سرد، به مشتریان خود مفتخر است که به عنوان فروشنده منصف در میان مشتریان جایگاه ویژه ای پیدا کند. برای خرید رنگ دوجزئی ترافیکی با قیمت خرید می توانید به صورت اینترنتی از طریق سایت ما اقدام به تهیه این محصول نمایید. 

قیمت خرید رنگ دوجزئی ترافیکی سرد

مشخصات فنی رنگ دوجزئی ترافیکی

مشخصات فنی رنگ دوجزئی ترافیکی

رنگ دو جزئی ترافیکی متشکل از دو جزء می باشد : 

  • جزء اول که از یک مایع آکریلیکی ساخته شده است. 
  • جزء دوم کی یک پودر به رنگ های سفید، قرمز و زرد تشکیل شده است.

در مواقع رنگ آمیزی معمولاً از شابلون های خاصی استفاده می کنند و ابتدا پودر را بر روی قسمت های مورد نظر می ریزند و سپس مایع اکریلیکی را بر روی آن ریخته و با واکنش شیمیایی که بین این دو جزء ایجاد می شود سبب سفت شدن رنگ شده و رنگ آمیزی سطح مورد نظر انجام می شود. 

انواع رنگ دو جزئی ترافیکی : 

  • رنگ ترافیکی اسپری : به وسیله ماشین های خط کشی از این نوع رنگ در سطح جاده ها استفاده می شود. 
  • رنگ ترافیکی دستی : به روش دستی و با زمان بیشتری این رنگ بر روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
  • رنگ ترافیکی اسکرید : از این نوع رنگ در انواع خط کشی معابر به دلیل نداشتن حلال در ضخامت های گوناگون و سطوح مختلف مانند آسفالته ، بتونی و فلزی و غیره می توان استفاده کرد. 
  • رنگ دو جزئی آنتی اسکید : از این رنگ ها برای مقاطعی استفاده می شود که نیاز مند آن است که سبب جلوگیری از  لغزندگی شود. 

بازار فروش رنگ ترافیکی نانو

بازار فروش رنگ ترافیکی نانو

به دلیل شرایط حاکم بر جامعه، بازار فروش رنگ ترافیکی نانو با تغییرات بسیار زیادی مواجه شده است و قیمت آن بسیار پایین و بالا شده است. از عواملی که موجب این تغییر قیمت‌ها می‌شود می‌توان به گران شدن مواد بسته بندی و مواد اولیه جهت تهیه این رنگ ها اشاره نمود.

اما به دلیل خاص بودن این محصول، تولید کنندگان و عرضه کنندگان رنگ ترافیکی سرد برای اینکه بتوانند خدمات بهتری را به مشتریانشان ارائه نمایند، اقدام به راه اندازی وب سایت هایی برای فروش مستقیم این کالا به مشتریانشان نموده اند تا بدین صورت  مشتریان بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند و آن را به طور مستقیم از تولید کننده تهیه کنند. در این صورت علاوه بر اینکه قیمت تمام شده محصول برای مشتری پایین تر می شود، دیگر دردسرهای خرید حضوری نظیر رفت و آمد و صرف زمان زیاد برای خرید را هم به دنبال نخواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما