قیمت خرید رنگ ترافیکی خط کشی جاده

 بسیاری از خریداران بدون اینکه از قیمت اصلی رنگ ترافیکی خط کشی جاده اطلاعی داشته باشند آن را خریداری می‌کنند و فکر می‌کنند قیمت بالای این رنگ به منظور باکیفیت بودن آن است؛ اما این کار اشتباه می‌باشد و شما باید قبل از اینکه رنگ ترافیکی جاده را خریداری کنید از قیمت خرید آن استعلام بگیرید تا جدا از خرید یک محصول باکیفیت آن را با قیمت مناسبی هم تهیه نمایید.

قیمت خرید رنگ ترافیکی خط کشی جاده

بررسی انواع رنگ ترافیکی جاده ای

بررسی انواع رنگ ترافیکی جاده ای

رنگ ترافیکی انواع مختلفی را در بر می‌گیرد و هر کدام از آنها دارای مشخصات و ویژگی های مخصوصی هستند که آنها را از دیگری متمایز می‌کنند. افراد زیادی هستند که به شناخت کامل انواع رنگ ترافیکی جاده ای علاقه دارند و به همین دلیل همواره به بررسی محصول می‌پردازند. از انواع رنگ ترافیکی برای خط کشی جاده خوب است که به بررسی نمونه های زیر بپردازیم:

  • رنگ ترافیک سرد: رنگ های سرد ترافیکی بر پایه آب تولید می‌شوند. رنگ ترافیکی سرد از ماندگاری زیاد و قدرت کشسانی عالی بهره می‌برد. معمولا این محصول در رنگ آمیزی سطح خیابان و مسیر های بین شهری به کار می‌آید.
  • رنگ ترافیک گرم: طبق تحقیقات انجام شده لازم است بگوییم که رنگ های ترافیکی گرم از لحاظ خواص مکانیکی و فیزیکی دارای مقاومت بسیاری هستند. این نوع محصول بر پایه رزین های هیدروکربنی و به صورت جامد تولید می‌شوند.
  • رنگ ترافیکی حاوی دانه های شیشه ای: رنگ هایی که حاوی دانه های شیشه ای هستند بهترین گزینه برای افزایش ایمنی جاده در باران و هوایی مه آلود محسوب می‌شوند. همچنین رنگ هایی که دانه های شیشه ای دارند از بالاترین طول عمر بهره می‌برند.
  • رنگ ترافیک کلروکائوچو: ماده اصلی سازنده این محصول کلروکائوچو رزین های آلکیدی هستند و با بهره گیری کلر و کائوچو اصلاح شده‌اند. رنگ کلرو کائوچو در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و معمولا برای خط کشی و خطوط ممتد در مناطق گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش مستقیم رنگ ترافیکی تک جزئی

فروش مستقیم رنگ ترافیکی تک جزئی

تولیدکننده رنگ ترافیکی تک جزئی با در نظر گرفتن مشتری تصمیم گرفته است که این نمونه را به صورت مستقیم به فروش برساند.

فروش مستقیم این محصول از مزایای بسیاری برخوردار است که این مزایا شامل موارد زیر می‌باشد: 

  1. حذف واسطه: وقتی که برای خرید رنگ ترافیکی تک جزئی واسطه حذف شود خریدار می‌تواند از یک خرید مطمئن برخوردار شود.
  2. کیفیت تضمینی: فروش مستقیم این رنگ سبب می‌شود که خریدار با خیالی آسوده آن را خریداری کند و از کیفیت محصول مطمئن باشد.
  3. کاهش قیمت: خرید با واسطه موجب افزایش قیمت محصول می‌شود؛ اما فروش مستقیم رنگ سبب حذف واسطه و کاهش قیمت رنگ می‌شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما