قیمت خرید رنگ اپوکسی فلزات

قیمت خرید رنگ اپوکسی فلزات با توجه به نوسانات موجود در بازار متغیر بوده و تابعی از نرخ ارز و قیمت مواد اولیه، برند، نحوه و میزان خرید می باشد. با توجه به نوسانات نرخ ارز و همچنین تغییرات قیمت عوامل دخیل در تولید این کالا، بهتر است خریداران قبل از اقدام به خرید قیمت روز این محصول را از مراکز رسمی اعلام نرخ جویا شده و یا خرید خود را به صورت عمده و مستقیم از مراکز فروش رنگ اپوکسی معتبر انجام دهند.

قیمت خرید رنگ اپوکسی فلزات

نحوه اجرای رنگ اپوکسی فلزات

نحوه اجرای رنگ اپوکسی فلزات

رنگ اپوکسی فلزات به دلیل برخورداری از مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی، همچنین دوام و ثبات فراوان به صورت گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ اپوکسی آهن به عنوان پوشش و محافظ سطوح فلزی تجهیزاتی که در شرایط نامساعد جوی قرار دارند به عنوان آستری و یا لایه نهایی به کار برده می شود.

جهت اجرای رنگ اپوکسی بر روی فلزات ابتدا باید به وسیله برس و یا هر وسیله ای که بتواند سطح مورد نظر را به صورت کامل تمیز نموده استفاده شود و هر نوع ترکیب اضافی از جمله گرد و خاک، زنگ، گچ و روغن را که مانع از ایجاد تماس مستقیم رنگ و سطح مورد نظر می شود به خوبی پاک گردد تا سطح فلز کاملا صاف و صیقلی شود.

در مرحله بعد جهت جلوگیری از ترک خوردن رنگ بایستی تحت دمای 10 تا 40 درجه سانتی گراد رنگ اپوکسی با پرایمر مناسب مخلوط شده و به وسیله برس و یا غلتک به آرامی و با دقت سطح فلز رنگ آمیزی گردد. در صورتی که نیاز به لایه های بعدی رنگ جهت ایجاد استحکام و مقاومت بیشتر باشد بایستی مدت زمان یک تا دو روز به رنگ اولیه استراحت داده تا کاملا خشک شود.

بیشتر بخوانید: رنگ ترافیکی

لایه رنگ نهایی و رویه از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل در این مرحله دقت عمل بیشتری نیاز است تا سطح مورد نظر کاملا یک دست و هم سطح رنگ آمیزی شود. پس از اعمال لایه نهایی به مدت حداقل 24 ساعت به رنگ اجازه داده تا کاملا خشک شود. در این مدت جهت افزایش راندمان کار باید محافظت نمود هیچگونه خراش و یا ماده شیمیایی باعث آسیب رساندن به رنگ نشود.

بازار فروش رنگ اپوکسی صنعتی

بازار فروش رنگ اپوکسی صنعتی

بازار فروش رنگ اپوکسی صنعتی به دلیل کاربرد فراوان این محصول در صنایع مختلف از رونق بسیار خوبی برخوردار است و فروشندگان این رنگ جهت فراهم نمودن رفاه حال خریداران در شهرهای مختلف رنگ اپوکسی را با بالاترین کیفیت به صورت غیر حضوری و بی واسطه عرضه می کنند.

عرضه غیر حضوری و بی واسطه باعث حذف واسطه ها و کاهش قیمت این رنگ روغن شده و خریداران از اقصی نقاط کشور می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری خرید خود را از طریق اینترنت به سهولت انجام داده و محصول خریداری شده را در شهر و محل مورد نظر خود دریافت نمایند.

این مرکز از جمله مراکز عرضه کننده انواع رنگ اپوکسی در بالاترین درجه کیفی و مناسب ترین قیمت می باشد. خریداران عمده جهت مشاوره و سفارش محصول می توانند از طریق وب سایت مرکز با کارشناسان فروش تماس برقرار نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما