قیمت خرید رنگ اپوکسی براق رویه

قیمت خرید رنگ اپوکسی براق به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از موثر ترین عوامل در قیمت خرید این محصول، نحوه عرضه آن در بازار می باشد. به طور مثال رنگ های اپوکسی که به صورت بی واسطه و عمده عرضه بازار می ‌شوند، قیمت بسیار نازل تری نسبت به نمونه های تکی دارند. چرا که در فرایند فروش و عرضه آن ها واسطه کمتری وجود دارد که این امر موجب کاهش قیمت آن ها شده است.

قیمت خرید رنگ اپوکسی براق رویه

معرفی رنگ اپوکسی پلی آمید براق

معرفی  رنگ اپوکسی پلی آمید براق

رنگ اپوکسی پلی آمید براق یکی از انواع پر فروش رنگ ها به حساب می آید که بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید طراحی شده است. این رنگ ها چسبندگی بالایی دارند لذا روند اجرای آن ها با سرعت عمل بیشتری انجام می ‌شود و  پس از اجرا آن ها نیازی به رنگ آمیزی مجدد نیست.

این رنگ ها در برابر مواد شیمیایی و انواع حلال ها مقاومت بسیاری دارند و به همین جهت غالباً برای محیط هایی که با چنین موادی سر و کار دارند، به کار می ‌روند.

رنگ های اپوکسی پلی آمید مقاومت بالایی در برابر شرایط مرطوب و آب از خود نشان می‌ دهند. لذا گزینه مناسبی نیز برای پوشش کف و دیواره استخر ها به حساب می آیند.

مقاومت سایشی و ضربه ای این رنگ ها از جمله یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که موجب شده است تا رنگ ‌های پلی ‌آمید متقاضیان بسیاری را جذب خود کنند. چرا که با استفاده از این رنگ ها، از سطح مورد نظر در برابر انواع ضربات و شرایط محیطی محافظت می شود.

البته لازم به ذکر است که رنگ های اپوکسی پلی آمید مقاومت چندانی در برابر اشعه uv خورشید ندارند. از همین جهت استفاده از این رنگ به عنوان لایه نهایی که در سطوحی که در معرض مستقیم نور آفتاب قرار دارند، توصیه نمی شود.

بازار فروش رنگ اپوکسی کفپوش

بازار فروش رنگ اپوکسی کفپوش

رنگ های اپوکسی کفپوش یکی دیگر از انواع رنگ های پلی آمید به حساب می‌ آیند که می‌ توان آن را جایگزین مناسبی برای انواع کفپوش ها برای پوشش کف ساختمان ها محسوب کرد. چرا که این رنگ ها مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و خط و خش از خود نشان می‌دهند.

همچنین لازم به ذکر است که هزینه خرید و اجرای رنگ اپوکسی کفپوش برای کف ساختمان ها بسیار مقرون به صرفه ‌تر از هزینه اجرای سایر کفپوش ها می ‌باشد. از همین جهت بازار فروش رنگ اپوکسی کف غالبا متقاضیان بسیار زیادی را جذب خود می ‌کند.

 این سایت یکی از بازار های فروش رنگ اپوکسی کف به حساب می آید که این محصول را در بالا ترین میزان کیفیت و قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید رنگ اپوکسی کفپوش می توانید با مشاوران فروش این سایت ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما