قیمت انواع چسب ترافیکی اپوکسی

قیمت انواع چسب ترافیکی اپوکسی به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از موثر ترین عوامل در قیمت انواع این محصول، محل تولید و برند سازنده آن می باشد. چسب های ترافیکی که توسط سازندگان و مراکز تولید کننده خارجی به تولید رسیده اند، قیمت بسیار بالاتری نسبت به نمونه‌ های داخلی دارند. چرا که واسطه های بیشتری در فرآیند فروش آن ها حضور دارد که این امر در افزایش قیمت آن ها تاثیر گذار بوده است.

قیمت انواع چسب ترافیکی اپوکسی

شناخت بهترین نمونه چسب ترافیکی

شناخت بهترین نمونه چسب ترافیکی

چسب های ترافیکی، چسب هایی هستند که غالبا برای استفاده در پروژه های راهنمایی و رانندگی مانند علامت ‌گذاری سطوح جاده‌ ها و تونل‌ها، پارکینگ های شخصی و عمومی، مشخص کردن محل عبور عابر پیاده و محل پارک استفاده می ‌شوند. این بر چسب ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که نسبت به رنگ ها و برچسب های معمولی برتری دارند.

یکی از بهترین نوع چسب های ترافیکی، چسب ترافیک اپوکسی می باشد. این چسب ها از چسبندگی بالایی به سطوح مختلف برخوردار هستند و موجب شده اند تا فرایند اجرای آن ها با سرعت بیشتری انجام شود. از دیگر مهم ترین ویژگی های بهترین چسب های ترافیکی مقاومت سایشی بالای آن ها است که این امر موجب شده است تا طول عمر آن ها در برابر تردد بالایی که بر رویشان انجام می ‌شود، بالا باشد.

همچنین مقاومت آن ها در برابر شرایط جوی مختلف بالا است و در تماس با نزولات آسمانی مانند برف و باران به هیچ عنوان از کیفیت شان کاسته نمی‌ شود و ظاهر اولیه خود را تا سالیان سال حفظ می‌ کنند.

همچنین چسب های ترافیکی سریع خشک می‌ شوند که این امر موجب می ‌شود تا هنگام اجرا نیازی به مسدود کردن جاده و یا محل مورد نظر برای مانع شدن از عبور و مرور نباشد.

یکی از بهترین نمونه از چسب های ترافیکی، چسب های سرد ترموپلاست هستند که بر پایه ترکیبات آبی ساخته شده اند. آن ها قدرت کشسانی بالایی دارند و از ماندگاری بالایی بهره مند هستند. از همین جهت در رنگ آمیزی سطوح خیابان ها و مسیر های بین شهری مناسب ترین گزینه به حساب می ‌آیند.

مرکز فروش چسب ترافیکی دو جزئی

مرکز فروش چسب ترافیکی دو جزئی

چسب ترافیکی دو جزئی همان طور که از نامش پیدا است از دو جزء ساخته شده است و رنگ بندی آن با سایر چسب های ترافیکی متفاوت است. ماده اولیه اصلی این چسب ها رزین های اکریلیک سخت شونده هستند که به سرعت پس از اجرا خشک می‌ شوند و برای رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده و علائم ترافیکی بر روی سطوح خیابان ها مناسب می باشند.

با توجه به ویژگی‌ های منحصر به فرد چسب های ترافیکی، مراکز فروش این محصول متقاضیانی بسیار زیادی را جذب خود می ‌کنند. این سایت یکی از مراکز فروش چسب ترافیکی دو جزئی و سایر نمونه های این محصول می باشد که بهترین و با کیفیت ترین چسب های ترافیکی را با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار می ‌دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما