فروش مستقیم ضد زنگ خوب

چگونه  یک ضد زنگ خوب با کیفیت را به مشتری تقدیم کنیم ؟

فروش مستقیم ضد زنگ خوب

راهنمای انتخاب و خرید ضد زنگ خوب

راهنمای انتخاب و خرید ضد زنگ خوب

ضد زنگ خوب  جیست ؟ 

ضد زنگ  یا پرایمر آلکیدی بر پایه الکید رزین است .  با استفاده از بهترین پیگمنتهای ضد خوردگی تهیه شده است . ضد زنگ بر روی تمامی فلزات باعث حفاظت ستون آهنی , تاسیسات ,  سازه ها و لوازم  خانگی و اداری فلزی در محیط های ساختمانی و نیمه صنعتی و صنعتی  می گردد  و دوام آن در برابر خوردگی و فرسودگی ناشی از رطوبت می گردد.

ضد زنگ عایق مناسبی برای جلوگیری از خوردگی فلز است . این ضد زنگ ها متناسب با شرایط آب و هوای کشورمان است و ساخت ایران می باشد . در انتخاب ضد زنگ خوب باید زمان خشک شدن , قدرت پوشانندگی , قوام و دوام  و مقاومت در برابر نور خورشید  و استفاده آسان ضد زنگ را در نظر داشت .ضد زنگ های موجود در بازار دو رنگ است که بر اساس رنگی که بعدا میخواهیم روی سطح بزنیم انتخاب می شوند .اگر رنگ مورد نظر تیره بود ضد زنگ اخرایی  و اگر رنگ روشن مورد نظر است , ضد زنگ طوسی مناسب است . دلیلی این امر هم این است که مقدار رنگی که استفاده می شود کمتر و مقرون به صرفه می شود .

قیمت ضد زنک های صنعتی بسته به حجم آن متفاوت است  و میتوانید به صورت کیلو و گالن آنها را تهیه نمائید .

طریقه  استفاده

قبل از هر کاری باید سطح مورد نظر را از گرد و خاک , چربی , زنگ زدگی و رنگی پاک کرد تا سطحی صاف و پاکیزه داشته باشیم . برای از بین بردن رنگ های قبلی میتوانید از سنباده یا سندبلاست استفاده کنید . در هنگام استفاده از آن تهویه و ماسک مناسب استفاده کنید .

 

شرایط نگهداری

بهترین زمان برای نگهداری قبل از باز شدن تا 24 ماه بعد از تاریخ تولید می باشد .بعد از باز شدن قوطی تا 24 ساعت بهترین زمان برای استفاده از مابقی آن است.

درب قوطی را محکم بعد از استفاده ببندید .ظروف مجتوی ضد زنگ را باید در محیطی خشک و دور ار نور مستقیم خورشید و تهویه ی  مناسب نگهداری نمائید.

قیمت عمده انواع ضد زنگ

قیمت عمده انواع ضد زنگ

برای اطلاع از قیمت ضد زنگ صنعتی و مشاوره میتوانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنید .

مشاوران ما بهترین و ارزان ترین ها را به شما معرفی می کنند .به راحتی با خرید آنلاین ضد زنگ مناسب  خود را در هر کجای ایران تحویل بگیرید.

شماره مدیریت فروش                         09120089542

پشتیبانی                                       09307220036

ایمیل                          imanrangtop@gmail .com     

اینستاگرام                                      imanrangtop 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما