فروش لاک رنگ ترافیکی با قیمت ارزان

لاک رنگ ترافیکی چیست ؟ خرید و فروش لاک رنگ ترافیکی با قیمت تولیدی مستقیم کارخانه و ارزان برای پوشاندن روی رنگ کفپوش ترافیکی در این سایت انجام می گیرد. برای اشنائی با کاربرد لاک ضد جرم رنگ ترافیکی می توانید به سایت اینترنتی ما سر بزنید.

لاک رنگ ترافیکی

همانطور که مستحضر هستید رنگ های خط کشی یا کف پوش هایی که به عنوان محافظ کف استفاده می شوند به علت مات بودن و جرم گیری بعد از مدتی سیاه می شوند ولاک همان محافظ یا پوششی چسب مانند که برای جلوگیری از سیاه شدگی رنگ ترافیکی یا خط کشی روی ان بوسیله ی غلتک به صورت لایه نازکی اجرا می شود. که مقاومت و دوام کافی دارد.

ویژگی لاک ضد جرم رنگ های ترافیکی

  • این مایع چسبناک بی رنگ می باشد
  • جنس ان بر پایه رزین رنگ ترافیکی است.
  • حلال ندارد
  • با ضخامت کم قابلیت اجرا دارد
  • رنگ اجرا شده را کاملا براق می کند
  • توصیه می کنیم بعد از کف پوش رنگ ترافیکی اجرا کنید.

لاک ضد جرم رنگ ترافیکی دوجزئی

درمورد رنگ های دوجزئی باید بدانیم که این رنگ ها استعداد کثیف شدگی و سیاه شدن و جرم پذیری را دارند و هنوز که هنوز است این مشکل به صورت جدی حل نشده است .این مایع بی رنگ و شفاف که تاحدودی فرمول تولید ی ان با لاک رنگ سرد تفاوت دارد، بعد از خشک شدن به صورت لایه نازک اجرا می کنند.مما در امر خرید و فروش رنگ ترافیکی همراه شما هستیم و در این امر قیمت رنگ ترافیکی را برای شما مناسب و قابل قبول محاسبه می کنیم.

لاک رنگ ترافیکی
تاثیر لاک بر عدم جذب جرم رنگ دوجزئی

فروش لاک رنگ ترافیکی سرد طبق نیاز

لاکی که روی رنگ ترافیکی سرد ترموپلاست استفاده می شود معمولا حدود یک چهارم رنگ مصرفی به ازای یک متر مربع می باشد.لاک را می توان در ضخامت 100 تا 150 میکرون روی رنگ اجرا کرد به طور مثال برای 50 متر مربع حدود 15 تا 20 کیلوگرم لاک ترافیکی کافی است. فروش لاک رنگ ترافیکی سرد مطابق با نیاز مشتری انجام می گیرد در صورتی که به تمیزی رنگ و بهره برداری خوب ان در مدت استفاده از ان اهمیت می دهید سفارش دهید تا برای شما همراه رنگ تولید شود.

لاک رنگ ترافیکی
تاثیر الودگی بر عدم دیده شدن رنگ خط کشی اجرا شده

ایا قیمت لاک رنگ ترافیکی ارزان است ؟

قیمت لاک رنگ ترافیکی به دلیل کاهش افزودنی ها و پرکننده ها در تولید ان نسبت به خود رنگ ترافیکی گرانتر است. در ضمن ان را می توان م به عنوان زیر رنگ هایی که برای کف ساختمان یا سالن اجرا می شوند به عنوان پرکننده ترک ها و خلل و فرج اجرا کرد و هرچه کف ساب زده تر شده باشد کیفیت رنگ و لاک اجرا شده بهتر نمایان می شود .لاک مخصوص رنگ ترافیکی را باقیمت درب خروجی کارخانه تحویل از ما بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما