فروش عمده ضد زنگ طوسی

ضد زنگ طوسی برای محافظت از سطوح فلزی، سیمانی و یا بتنی مناسب می باشد و بر پایه رزین آلکید تولید می شود. ضد زنگ فلزات باید دارای چسبندگی و پایداری مطلوبی باشد زیرا به عنوان آستر در اولین لایه قرار گرفته و کیفیت بالای آن برای طول عمر بهتر فلزات ضروری می باشد. البته در این مورد می توان از اسپری ضد زنگ شفاف هم استفاده کرد که محصولی آب گریز، بی رنگ و بی بو برای آستر کردن فلزات است.

فروش عمده ضد زنگ طوسی

تفاوت ضد زنگ طوسی با قرمز

تفاوت ضد زنگ طوسی با قرمز

ضد رنگ نوعی محلول شیمیایی است که از خوردگی، اکسید شدن و فرسودگی فلز در برابر رطوبت و آب محافظت می کند. به زبان ساده تر، ضد رنگ عایقی برای انواع فلز محسوب می شود. ضد رنگ ها در دو نوع قرمز و طوسی در بازار وجود دارند که در محل استفاده با یکدیگر تفاوت خواهند داشت. البته نباید فراموش کرد کارایی هر دو نوع ضد زنگ طوسی یا سفید کاملا شبیه به یکدیگر است و هیچ برتری میان این دو وجود ندارد.

انتخاب ضد رنگ به رنگ آستری و رنگ نهایی مورد استفاده بر روی سطح فلز بستگی دارد. به این معنی که اگر قرار باشد رنگی تیره بر روی فلز زده شود، حتما ضد زنگ را قرمز انتخاب می کنند. اما اگر رنگ اصلی مورد استفاده روشن باشد، استفاده از ضد رنگ طوسی بهتر جواب می دهد. با این انتخاب اثری از ضد رنگ باقی نمانده و نیازی نیست چندین بار فلز را رنگ کرده تا سرانجام از اثر آن رهایی یافت.

تصور کنید می خواهید بر روی یک درب فلزی، رنگ سفید بزنید. اگر از ضد رنگ قرمز استفاده کنید مجبور خواهید بود بیش از 5 نوبت درب را رنگ کرده تا اثر قرمزی ضد رنگ پنهان شود. این کار هزینه بیشتری به کارفرما تحمیل می کند و توجیه اقتصادی ندارد.

مرکز عرضه ضد زنگ طوسی عمده

مرکز عرضه ضد زنگ طوسی عمده

مرکز عرضه ضد رنگ طوسی عمده با فروش در حجم بالا و گسترده، به خوبی تامین کننده نیازهای بازار داخلی بوده به طوری که در هر شهر یا روستایی که باشید، امکان دسترسی ساده به ضد رنگ را خواهید داشت. شرکت پخش انواع رنگ و ضد رنگ، تنوع بالایی از محصولات را در اختیار دارد و همواره ضد زنگ را از برترین برندهای تولیدکننده با ارزان ترین قیمت دریافت و در دسترس مشتریان قرار می دهد.

خرید بی واسطه از فروشندگان اصلی کمک می کند تا محصول با قیمت واقعی خریداری شود. انتخاب رنگ ضد رنگ بر عهده مشتری بوده و با توجه به اینکه از لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند، صرفا بر اساس رنگ اصلی که قرار است بر روی سطح فلزی زده شود، انتخاب خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما