فروش عمده رنگ اکریلیک دو جزئی

رنگ ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی دارند. یکی از محصولات پر فروش و کاربردی رنگ اکریلیک می باشد که بر روی سطوح مختلف از جمله چوب، فلز و سیمان و … قابل اجرا می باشد. با توجه به کارایی مناسب و عملکرد مطلوب دارای متقاضیان زیادی است. این روزها فروش رنگ اکریلیک عمده به صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام می شود.

 فروش عمده رنگ اکریلیک دو جزئی

دسته بندی انواع رنگ اکریلیک

دسته بندی انواع رنگ اکریلیک

انواع رنگ اکریلیک بر پایه رزین های اکریلیک می باشد. این محصول در دو دسته پایه حلال و پایه آب تولید و ارائه می شود.

  • رنگ اکریلیک بر پایه آب: این رنگ سریع خشک شده و در آب به راحتی حل می گردد همچنین قابلیت پوشش دهی بسیار خوبی داشته و با توجه به نداشتن بو با محیط زیست سازگار بوده و بر روی سطوح مختلف نیز می توان از آن استفاده کرد. از ویژگی های این رنگ می توان به داشتن قابلیت شستشو، داشتن دوام بالا و عمر طولانی، تنوع در فام، مقاوم بودن در برابر نور خورشید، انعطاف پذیری مطلوب و … اشاره کرد. از این رنگ می توان در انواع سطوح در داخل و بیرون ساختمان استفاده کرد. قبل از رنگ آمیزی باید سطح مورد منظر را از کلیه مواد آلاینده پاک نموده و سطح باید خشک باشد.
  • رنگ اکریلیک بر پایه حلال: از این رنگ برای خط کشی خیابان ها و جاده ها استفاده می شود و از چسبندگی بسیار خوبی برخوردار می باشد. انواع رنگ اکریلیک دو جزئی از ماندگاری و دوام بالایی داشته و نسبت به شرایط مختلف جوی و محیطی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و تغییری در رنگ و کیفیت آن ایجاد نمی شود. این محصول در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم می باشد.

خرید بهترین رنگ اکریلیک بصورت عمده

خرید بهترین رنگ اکریلیک بصورت عمده

خرید رنگ اکریلیک به صورت عمده و با کیفیتی درجه یک از طریق همین سایت امکان پذیر می باشد. در این مرکز مشتری می تواند سفارش خود را ثبت نموده تا به نشانی او ارسال شود. همان طور که می دانید خرید و فروش عمده دارای مزیت های فراوانی از جمله قیمت پایین و مقرون به صرفه، استقبال بهتر مشتری از این نوع خرید، سود مطلوب برای خریدار و فروشنده، فروش سریع تر کالا و … می باشد.
رنگ اکریلیک در کارخانه های متعددی در سطح کشور با استفاده از بهترین متریال و طبق استانداردهای لازم تولید می شود. این رنگ در بسته بندی های متنوع  و در حجم های مختلف تولید و راهی بازار فروش می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما