فروش ضد زنگ 4 کیلویی به قیمت کارخانه

ضد زنگ 4 کیلویی:

ضد زنگ با استفاده از بهترین مواد مقاوم ساخته شده است که در برابر خوردگی و سایش از فلز مورد نظر محافظت می کند. برای جلوگیری از زنگ زدن و پوسیدگی سازه ها و درب و پنجره ها، از ضد زنگ استفاده می کنند که سبب می شود دوام بیشتری داشته باشند.

ضد زنگ به عنوان اولین لایه بر روی سطوح فلزی ایجاد می شود و از چسبندگی و پایداری خوبی برخوردار است. ضد زنگ ها دارای دوام، قدرت پوشانندگی و زمان خشک شدن مناسبی هستند و پایداری خوبی در برابر عوامل جوی دارند.

این محصولات به صورت ظروف ۴ کیلویی در بازار موجودند.

فروش ضد زنگ 4 کیلویی به قیمت کارخانه

بررسی طرز استفاده از ضد رنگ

بررسی طرز استفاده از ضد رنگ

ابتدا سطوح مورد نظر را از هر گونه آلودگی، چربی، گرد و غبار پاک کنید، برای از بین بردن رنگ های قبلی یا زنگ زدگی از سمباده استفاده کنید. 

در مرحله بعد، محتوی قوطی را خوب هم بزنید تا یکدست شود و با مقداری تینر روغنی مرغوب رقیق، مخلوط کنید و به وسیله قلم مو یا غلطک روی سطوح فلزی بمالید.

ضد زنگ باید کاربرد آسانی داشته باشد و زمان خشک شدنش مناسب باشد و از فلزات در برابر نور خورشید و عوامل محیطی محافظت کند.

ضد زنگ داراع انواع گوناگونی است مثلا:

ضد زنگ آلکیدی بر پایه رزین های آلکیدی بوده و در آن از پیگمنت های اکسید آهن برای جلوگیری از زنگ زدگی استفاده شده است و در ایران بسیار رواج دارد.

ضد زنگ اسکلت فلزی برای جلوگیری از زنگ آهن مناسب است و فلزی که دچار زنگ زدگی شدیدی شده را ترمیم می کند، نیاز به سمباده کشی ندارد، بعد از خشک شدن می توانید هر رنگی را استفاده کنید، دوباره کاری لازم نیست، این مایع ضد زنگ قیمت مناسب تری نسبت به آلکیدی دارد و برای رقیق کردن نیاز به آب دارد.

ضد زنگ صنعتی قرمز، نوعی پرایمر ضد سایش، ضد زنگ با کاربرد صنعتی است و برای محافظت از سطوح فولادی کاربرد دارد.

بازار فروش عمده ضد زنگ 4 کیلویی

بازار فروش عمده ضد زنگ 4 کیلویی

با توجه به نوسانات بازار وتغییر قیمت ارز در کشور، قیمت ضد زنگ و قیمت رنگ پلاستیک متغیر است و برای اطلاع دقیق از آن می توان به سایت های معتبر مراجعه کرد.

فروشگاه های زیادی وجود دارند که ضد زنگ را به صورت عمده عرضه می کنند. به دلیل استفاده زیاد از ضد زنگ در ساختمان سازی، بازار فروش این محصول خوب است .

از طریق خرید اینترنتی می شود انواع ضد زنگ در حجم های مختلف با کیفیت و با قیمت مناسب را تهیه کرد. خرید مستقیم و بی واسطه نیز قیمت را بسیار کاهش می دهد و مقرون به صرفه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما