فروش رنگ کف کارگاه اپوکسی و ترافیکی و مشاوره اجرای ان

امروزه با پیشرفت علم در صنعت و تکنولوژی و ورود مواد جدید، افراد به تولید انواع رنگ کف کارگاهی بتنی  پرداخته اند، که پس از تولید توسط فروشندگان معتبر خو از مراکز معتبر، به فروش رنگ کف کارگاه اپوکسی و ترافیکی می پردازند و با استفاده از مشاوره اجرای آن، این محصول را به مشتریان ارائه داده و با راهنمایی های لازم طریقه مصرف آن را نیز به مشتریان انتقال می دهند.

فروش رنگ کف کارگاه اپوکسی و ترافیکی و مشاوره اجرای ان

رنگ کف کارگاه

مراحل تولید رنگ کف کارگاه

  • ابتدا رال رنگ را انتخاب کنید و نوع رنگ را هم مشخص می شود
  • نمونه ازمایشی طبق کد در آزمایشگاه تولید شده و تست های لازم انجام می شود
  • بعد از تولید نمونه ازمایشی و جواب گرفتن از آزمایشگاه کارخانه  و تائید رال رنگ  تولید شده توسط مشتری به تولید انبوه می رسد.

مراحل تولید رنگ کف کارگاه

 

روش اجرای رنگ کف اپوکسی برای روی سنگ با بتن چه فرقی دارد ؟

  • چون  تحمل فشار رنگ اپوکسی در روی سنگ های تراورتن و یا سنگ های گرانیتی با کف  های بتنی فرق می کند باید تمهیدات متفاوتی اندیشید. چون که فشار وارده بر روی سنگ به صورت خطی است بنابراین باید از مش های مخصوص  زیر کار اپوکسی استفاده کرد.   ولی برای کف های بتنی به اندازه کف سنگی حساسیت ندارد.
  • برای اجرای کفپوش اپوکسی روی بتن نیاز به ساب زدن بیشتری است.
  • ساب زدن روی سنگ فقط به خاطر این است که پرایمر اپوکسی و یا سیلر به راحتی روی سنگ بچسبد .

 

رنگ کف کارگاه

همانطور که گفتیم تولید رنگ کف با توجه به نوع مکان و کاربرد آن متفاوت بوده، که این محصول اصولا تولید شده از رزین های مرغوب بوده که دارای چسبندگی  بسیار قوی می باشد که توسط  رزین سازهای معتبر  مانند پرنیان و… تولید می شود ، و افراد هنگام استفاده می بایست در ابتدا سطح مورد نظر را تمیز کرده  و ساب بزنند و سپس به استفاده این نوع رنگ کف بپردازند.

در واقع امروزه مکان های بسیاری هستند که به استفاده این نوع رنگ کف برای زیبایی و همچنین کاربرد های دیگر می پردازند، که برخی از کاربردهایی که این نوع رنگ ها به همراه دارند، شامل:

  • رنگ برا کف  انواع کارخانه های صنعتی و شیمیایی برا بهداشت
  • رنگ کف اپوکسی و ترافیکی  انواع کارگاه ها ی اجاره ای و قابلیت کاربری بالا
  • رنگ اپوکسی با ضخامت 3 میل به بالا  انواع کارخانه های مواد غذایی و بهداشتی
  • کف سازی سالن ورزشی با  رنگ پلی اورتان های نرم به ضخامت 3 تا 5 میلی متر
  • کف سازی شهربازی و مناطق تفریحی با رنگ ترافیکی  و پلی اورتان و اپوکسی
  • کف سازی برخی از منازل

از آنجایی که این نوع محصول از مواد پلی آمین  یا پلی آمید  و رزین اکریلیک هوا خشک و رزین اکریلیک های دوجزئی  تشکیل شده و قابلیت سخت کنندگی بسیار بالایی نیز به همراه دارد، لذا مناسب ترین رنگ کف به شمار می آید که عایق رطوبت، گرما و ضد آب بوده و همچنین از پوسیدگی کف بتن  نیز جلوگیری می کند.

محصول اپوکسی علاوه بر کاربرد در رنگ های کفپوش، در انواع چسب ها و تولیدات کامپوزیت و همچنین سامانه الکترونیک و  هوا   فضا نیز بسیار پر کاربرد بوده و طرفداران بسیاری را نیز در تولیدات به همراه دارد.

از این رو کارشناسان و تولیدکنندگان رنگ کف با انجام مراحل تولید رنگ کف کارگاه  توسط این محصول ، بهترین و با کیفیت ترین رنگ را به مراکز فروش ارائه داده و این محصول را در بسته بندی های مختلف که همراه با درب پلمپ شده نیز می باشد، به مشتریان عرضه می کنند.

توزیع کننده  رنگ کف کارگاه

توزیع کننده  رنگ کف کارگاه

در حال حاضر در کشور ما در مراکز و کارخانه های تولید رنگ کف کارگاه ، تولیدکنندگان در تلاش هستند تا با ارائه بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصول در بسته بندی های مختلف توسط توزیع کننده رنگ کف کارگاه، این محصول را به مشتریان در فروشگاه ها و مراکز فروش معتبر رنگ کف با قیمت مناسب و تعیین شده بازار مصرف عرضه کنند.

ایا مشاوره  اجرای رنگ کف کارگاه اپوکسی نیاز است ؟

چون اجرای رنگ اپوکسی مستلزم این است که شخصی حرفه ای برای این کار استخدام شود . بهتر است که کار را به کاردان سپرد . بالاخره هزینه خرید رنگ اپوکسی برای کارفرما زیاد است و صرف نمی کند که این هزینه را به خاطر دستمزد نه چندان زیاد خراب کرد. چرا که افراد زیادی داریم که سالهای سال است که اپوکسی کار هستند بازهم قلق کار را بلد نیستند. و مشکلاتی را در اجرا ی رنگ کف کارگاه و سوله  بتنی و حتی سنگی  بوجود امده است.

فروش رنگ ترافیکی برای اجرای رنگ کف کارگاه  چطور است ؟

  • برای  اجرای  رنگ کف کارگاه بتنی فقط اقدام به خرید رنگ ترافیکی   کفایت نمی کند.
  • حتما از زیر کار برای ما عکس بفرستید.
  • ترک ها را با گروت و بتونه پر کنید
  • اگر اطلاعاتتون از بتونه و ماستیک کم است با مشاورین ایمن رنگ تاپ تماس بگیرید .
  • فروش رنگ ترافیکی برای کف کارکاه شما طبق درخواست شما و اگاهی از کیفیت کف کارگاه شما انجام می گیرد. کافی است به ایمن رنگ تاپ اعتماد کنید
رنگ کف گارگاه
اجرای رنگ ترافیکی برا مکان اجاره ای البته با ماندگاری عالی

همچنین این افراد بخش عمده ای از این محصول را توسط بازرگانان به سایر کشورها نیز عرضه کرده و با صادرات این محصول به کشورهای دیگر نقش بسیار مهمی را در روند پیشرفت اقتصادی کشور داشته، که این امر موجب کاهش نرخ بیکاری در کشور نیز شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما