فروش رنگ های ترافیکی با مشاوره حرفه ای برای شما + تخمین مصالح مورد نیاز پروژه

فروش رنگ های ترافیکی با مشاوره حرفه ای برای شما + تخمین مصالح مورد نیاز پروژه در این مجموعه به راحتی صورت می گیرد. انواع رنگ های ترافیکی در این مرکز وجود دارد. رنگ های ترافیکی در مدل های مختلفی وجود دارد. رنگ های ترافیکی باکیفیت در مدل های مختلفی وجود دارد. برای اطلاعات بیش تر از انواع رنگ های ترافیکی وتولید انواع رنگ های ترافیکی باکیفیت به شما پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را مطالعه نمایید

فروش رنگ های ترافیکی با مشاوره حرفه ای برای شما + تخمین مصالح مورد نیاز پروژه

تخمین مصالح مورد نیاز برا پروژه خط کشی (میزان رنگ + گلاسبید )

  • میزان مصرف رنگ هر متر طول خط کشی به عرض 15 سانتی متر (130 تا 140 گرم) برای ضخامت 700 میکرون
  • میزان مصرف تینر مخصوص رنگ ترافیکی برابر است با 8 درصد وزنی رنگ برای رقیق کردن ان
  • میزان مصرف تینر برای اجرای با دست رنگ ترافیکی بیشتر می شود چون تینر خیلی فرار است .
  • مقدار مصرف گلاسبید روپاش  برای هر متر طول به عرض 15سانتی متر 60 تا 65 گرم است.
  • رنگ خوب اونی است که پوشش دهی خوبی داشته باشد و هر کیلو از ان متراژ بیشتری را پوشش دهد.

انواع رنگ های ترافیکی را بشناسید

انواع رنگ های ترافیکی را بشناسید

رنگ های ترافیکی دسته ای مخصوص از رنگ ها می باشند که شاید آنها را به عنوان نوعی رنگ راهنمایی و رانندگی بشناسید؛ زیرا مصرف عمده این رنگ ها در ایجاد علائم راهنمایی و رانندگی در خیابان ها و جاده ها می باشد؛

اما حقیقت این است که کاربرد های این رنگ ها بسیار گسترده تر می باشد. از آنجایی که این رنگ ها بیشتر برای محیط های بیرونی کارایی دارند، کیفیت و ماندگاری برای آنها بسیار حائز اهمیت می باشد و نوع برتر این رنگ ها بعد از اجرا برای مدت های طولانی ماندگار هستند و بهترین مقاومت را از خود در برابر شرایط محیطی نشان می دهند.

از مهمترین عوامل تاثیر گذار در ماندگاری انواع رنگ ترافیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد: کیفیت رنگ ترافیکی که به فرمولاسیون آن مربوط می گردد و از ترکیبات به کار رفته در آن ناشی می گردد. انتخاب درست رنگ ترافیکی متناسب با شرایط آب و هوایی حاکم بر منطقه مورد نظر.

اجرای درست رنگ بر روی سطوح و استفاده از آنها به مقدار کافی. آماده سازی سطح مورد نظر و ایجاد شرایط لازم برای اجرای رنگ؛ به طور مثال سطوح باید کاملا صاف باشند و در هنگام استفاده از رنگ سطح مورد نظر باید خشک باشد.

جلوگیری از رسیدن مواد شیمیایی تاثیر گذار به مکان هایی که به رنگ آغشته شده اند. و… بنابراین در صورتی که شرایط بالا برقرار باشد، علائم اجرا شده بر روی سطوح برای مدت های بیشتری ماندگار خواهند بود.

تولید انواع رنگ های ترافیکی باکیفیت

تولید انواع رنگ های ترافیکی باکیفیت

با توجه به این موارد شاهد نیاز روز افزون شرکت های خدماتی فعال به انواع رنگ ترافیکی و جاده ای هستیم. از این رو شناخت مراکز تولید کننده و عرضه کنندگان عمده اهمیت زیادی در اطمینان از کیفیت محصول و همچنین کاهش هزینه ها خواهد داشت. امروزه بهره گیری از سیستم های نوین آنلاین یکی از بهترین شیوه های خرید عمده این محصولات می باشند. برای این منظور نمایندگان آنلاین این مرکز به عنوان بزرگترین بازار عرضه رنگ ترافیکی آماده تامین این محصولات با قیمت کارخانه تولیدی هستند.

از خرید این محصول پشیمان نمی شوید و در کم ترین زمان برای شما ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما