فروش رنگ صنعتی ترافیکی

رنگ صنعتی ترافیکی یک نوع رنگ است که بیشتر برای خیابان ها و آزادراه ها استفاده می شود. این نوع رنگ بیشتر در دو نوع سفید و زرد دیده می شود و هر یک نشانگر یک نوع نماد رانندگی می باشند. فروش مدل های مختلف این محصول در بازار های داخلی با قیمت مقرون به صرفه و مناسبی انجام می شود. قیمت فروش این محصول به شیوه عرضه آن در بازار های داخلی بستگی دارد.

فروش رنگ صنعتی ترافیکی

آشنایی با انواع رنگ صنعتی ترافیکی

آشنایی با  انواع رنگ صنعتی ترافیکی

از جمله تجهیزاتی که بر بالا بردن سطح ایمنی افراد در زمان رانندگی به کار گرفته می شود، استفاده از رنگ های ترافیکی می باشد. استفاده از این رنگ ها میزان تصادفات رانندگی را تا میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.

رنگ های ترافیکی به دو نوع رنگ های سرد و گرم تقسیم بندی می شوند که هر یک از این رنگ ها خود دارای مدل های دیگری هستند. به طور کلی برای آشنایی با انواع رنگ های صنعتی ترافیکی می توانیم به گزینه های زیر اشاره کنیم:

  • رنگ اکریلیک: این نوع رنگ در دسته رنگ های سرد طبقه بندی می شود و بر پایه آب می باشد. این نوع رنگ از میزان مقاومت بسیار زیادی در برابر سایش برخوردار است و میزان ماندگاری بسیار عالی خواهد داشت.
  • رنگ های آلکیدی: این نوع رنگ نیز در دسته رنگ های سرد ترافیکی قرار دارد و از ویژگی های مطلوب بسیار زیادی برخوردار می باشد. از این محصول بیشتر برای خط کشی خیابان ها در داخل شهر استفاده می شود.
  • رنگ های هیدروکربنی: این محصول در گروه رنگ های گرم قرار دارد و اغلب به شکل پودر در بازار موجود است. از این مدل رنگ بیشتر برای آزادراه ها استفاده می شود و داری ضخامت بسیار عالی است. ضخامت بالای این محصول موجب شده تا استحکام و دوام این کالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف تا حد بسیار عالی افزایش پیدا کند.

بازار خرید بهترین رنگ صنعتی

بازار خرید بهترین رنگ صنعتی

بازار خرید رنگ های صنعتی ترافیکی از رونق بسیار زیادی برخوردار هستند و مهمترین دلیل آن نیز کاربرد بسیار عالی این محصولات می باشد. اگر به دنبال تهیه این محصول با عالی ترین درجه کیفی هستید، می توانید به این سایت مراجعه فرمایید.

این سایت بزرگترین و معتبر ترین مرکز فروش رنگ صنعتی در کشور است که این محصولات را با کیفیت تضمین شده و قیمت مقرون به صرفه به بازار ارائه می کند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به این سایت از ویژگی های محصول مد نظر خود آگاه شوید و آن را با اطمینان خاطر بسیار زیاد تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما