فروش رنگ روی سیمان کف ترافیکی و اپوکسی

بهترین و مناسب ترین و به صرفه ترین رنگ روی سیمان کف یا بتن اجراشده در داخل یا خارج از ساختمان چیست ؟ ایا می دانید رنگ ترافیکی و اپوکسی و پلی اورتان پیشنهاد ما هستند و هریک از این رنگ ها کاربرد جداگانه ای را دارند و می توانند بهترین رنگ از لحاظ کارائی بر روی کف های سیانی و بتنی با باشند؟

رنگ روی سیمان کف – اپوکسی

مناسب ترین رنگ برای کف سیمانی و بتنی داخل ساختمان که افتاب گیر نیست و می تواند تا پانزده یا 20 سال دوام داشته باشد رنگ اپوکسی است که می توان از یک تا 3 میلی متر روی کف اجرا کرد و بسته به هزینه ای که کارفرما برای ان در نظر می گیرد می تواند ضخامت ان را بالا و پایین در نظر بگیرد. ولی انچه که امروزه در بورس هست رنگ اپوکسی می باشد و ممکن است چند وقت دیگه یه طرح یا یه مد دیگه به بازار بیاید .

رنگ روی سیمان کف – ترافیکی

بعد از رنگ اپوکسی که می تواند برای هر متر مربع هزینه ای از 100 هزار تومان تا 150 هزار تومان برای کارفرما داشته باشد. بهترین و به صرفه ترین رنگی که برای کف بتنی توصیه می کنیم رنگ ترافیکی است که هزینه ان برای کافرما می تواند تا 30 هزار تومان نیز باشد. درصورتی که تاپ کت روی رنگ ترافیکی اجرا کنید می تواند تا 40 هزار تومان برای هر متر مربع برای شما اب بخورد .

رنگ روی سیمان کف
نمونه رنگ ترافیکی اجرا شده روی کف

نحوه ی اجرای رنگ اپوکسی روی کف بتنی

بسته به نوع کف بتنی می تواند هزینه ها تغییر پیدا کند . کف های بتنی که معمولا به صورت ماله پروانه ای مانند شکل زیر اجرا شده اند و دارای درز می باشند، درز هم به خاطر شمشه در کف ایجاد شده است. باید درز را با گروت یا بتونه های اپوکسی یا ماسه نمره که از فروشگاههای مصالح ساختمانی گیر می اورید همراه با سیمان سفید به شکل ملات درست کنید و درزهای شمشه گیری را تا کف پر کنید و بعد از 20 روز از خشک شدن ان کف باید ساب زنی بشه و رنگ روی ان اجرا شود .

رنگ روی سیمان کف

فروش عمده رنگ روی سیمان کف

مزیت ما این است که هر فام رنگی از اپوکسی و انواع رنگ ترافیکی و پلی اورتان که شما بخواهید ما برای شما فراهم می کنیم. امادگی تولید و تامین هر تناژی را چه برای خارج از کشور و چه در داخل کشور داریم. برای کیفیت و کمیت رنگ روغنی نگران نباشید و فروش رنگ روی سیمان کف در فام های رنگی مختلف برای ما امکان پذیر است. لطفا در صورتی که نیاز به مشاوره در انتخاب رنگ داشتید به ما زنگ بزنید.

8

  1. سلام آیا برای پذیرایی و اتاق میتونم استفاده کنم؟؟
    حدود ۴۰۰مت در۳طبقه مجموع اتاق پذیرایی وسرویسا دارم طرح ساده قیمت لطفا؟؟
    زیر سازی شده آماده با ماله پروانه ای

    • سلام
      انواع رنگ برا اناق پذبرائی می تونید استفاده کنید و رنگ ترافیکی و اپوکسی پلی امید و پلی امین و پلی ایورتان و استخری ترافیکی و…

  2. عرض سلام
    آیا می شود رنگ اپوکسی را بر روی بتن یا سیمان که در فضای باز و آفتاب خور هست استفاده کرد ؟

    • سلام بهتر است از رنگ پلی اورتان استفاده کنید چون در مقابل افتاب مقاوم است.
      و رنگ اپوکسی در مقابل افتاب بعد از مدتی پوسته میشود.
      البته زیر کار رنگ پلی اورتان از پرایمر اپوکسی استفاده کنید چون اپوکسی با بتن سازگاری بهتری دارد

  3. سلام فضای باز بتن ریختم با ماله پروانه ای الان میخوام روش رنگ بزنم فضای ورزشی درست کنم بهترین و به صرفه ترین رنگتون برای این کار چیه

    • سلام
      ببینید اون فضا چه کاربردی داره و تردد چطوره؟
      چند نوع رنگ میشه اجرا کرد
      ولی از نظر مقاوم در برابر یو وی و مقاومت در برابر تردد رنگ پلی اورتان صنعتی و رنگ ترافیکی سرد پایه حلال خوبه
      قبل از اجرای این رنگها بهتر است از پرایمر اپوکسی پلی امید که با بتن سازگاری خوبی داره استفاده کنید میزان مصرف سیلر یا پرایمر بتن هر متر مربع یک کیلو گرم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما