فروش رنگ ترافیکی سرد الوان با قیمت دلخواه شما

رنگ ترافیکی سرد الوان شهرستان و پایتخت که به دو بخش شهرستان و پایتخت تقسیم شده است  از قیمتی بسیار مناسب برخوردار است و فروش آن نیز در کشور به روش های گوناگونی انجام می شود، این رنگ ها کابرد های زیادی دارد و ترکیبات آن بر پایه رزین اکریلیک تشکیل شده است و به همین دلیل ویژگی های منحصر به فردی نسبت به رنگ های دیگر دارد، فروشندگان این رنگ ها را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت می فروشند و همین موضوع باعث شده تا متقاضیان به خرید این نوع رنگ های درجه یک ترافیکی جذب شوند.

فروش رنگ ترافیکی سرد الوان با قیمت دلخواه شما

ویژگی های برتر رنگ ترافیکی روغنی باکیفیت

ویژگی های برتر رنگ ترافیکی روغنی باکیفیت

رنگ ترافیکی روغنی ویژگی های زیادی دارد و آشنایی با این ویژگی ها باعث می شود متقاضی بتواند بهتر این رنگ ها را تشخیص دهد و استفاده از آن نیز راحت تر می شود، یک ویژگی مهم که در مورد این رنگ وجود دارد ماندگاری بالای آن است، رنگ های ترافیکی  روغنی اغلب ترکیباتی مقاوم دارند و وقتی که در ترکیبات آن از ررین های مدیوم یا اتومبیلی پایه کوتاه  روغنی استفاده  می شود ماندگاری آن ها چندین برابر می شود،  رنگ روغن ترافیکی جدولی  در برابر  رطوبت، آب، و عوامل و شرایط آب و هوایی دیگر مقاومت دارد. و در جداول خیابان و معابر و دیوارها و نیوجرسی های بتنی کاربرد دارد .

در ادامه با انواع  رنگ ترافیکی ترموپلاست اشنا می شوید

ویژگی برتر دیگر این رنگ زمان خشک شدن آن است، رنگ های ترافیکی  ترموپلاست جهت خط کشی خطوط خیابان ها و جاده ها انجام می شود و به همین دلیل زمان برای این رنگ بسیار مهم است و سرعت خشک شدن این رنگ ها یکی از ویژگی های برتر آن ها محسوب می شود، البته افزایش سرعت خشک شدن رنگ باعث می شود تا رنگ در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت مقاومت خود را به دست بیاورد و طول عمر آن نیز افزایش می یابد.

نکته دیگر در مورد ویژگی های برتر این رنگ ها دو جزئی بودن آن ها می باشد، رنگ های ترافیکی دو جز هستند، جزء اول از مایعی رنگ تشکیل شده است و جز دوم از پودری خشک شکل که رنگی سفید دارد تشکیل شده است، زمانی که این دو جز مهم با یکدیگر مخلوط می شوند رنگ مناسب خشک شده شکل میگیرد و اگه این دوجز ترکیب نشوند تحت هیچ شرایطی رنگ روی کف خشک نمی شود.

پخش رنگ ترافیکی سرد الوان به صورت مستقیم

پخش رنگ ترافیکی سرد الوان به صورت مستقیم

پخش رنگ ترافیکی سرد الوان به روش های گوناگونی انجام می شود، هر کدام از این روش ها بر روی تعیین قیمت این نوع رنگ ها تاثیر گذار می باشد، پخش کنندگان برتر این نوع رنگ را بیشتر به صورت اینترنتی و مستقیم پخش می کنند، پخش اینترنتی به بازار های کشور باعث می شود تا قیمت آن ها کاهش یابد زیرا در پخش‌ اینترنتی و مستقیم هزینه های اضافی کاهش می یابد و همین موضوع نیز سبب کاهش قیمت رنگ ترافیکی می شود.

درصورتی که درخواست رنگ ترافیکی الوان به طور مستقیم از کارخانه داشتید کمتر از 120 کیلو گرم هر فام رنگی را قبول نمی کنیم.

به طور کلی قیمت این رنگ های ترافیکی به عوامل گوناگون و متعددی بستگی دارد که سطح کیفی این رنگ، ویژگی های این رنگ و روش های پخش آن ها جزو مهم ترین عوامل موثر بر قیمت رنگ ترافیکی الوان  هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما