فروش رنگ اکریلیک نیمه مات ایرانی

رنگ اکریلیک ایرانی از جمله انواع رنگ‌های موجود در بازار می‌باشد، این رنگ در انواع رنگ اکریلیک نیمه مات، رنگ اکریلیک مات و رنگ اکریلیک براق تولید می‌شود و در بسته بندی‌های با وزن‌های معین به فروش می‌رسد. 

فروش رنگ‌های اکریلیک در سالهای گذشته بیشتر شده و همچنان روند رشد را سپری می‌نماید چرا که روزانه نفرات بیشتری با ویژگی‌های رنگ اکریلیک آشنا می‌شوند. 

فروش رنگ اکریلیک نیمه مات ایرانی

تفاوت قیمت انواع رنگ اکریلیک

تفاوت قیمت انواع رنگ اکریلیک

مهم‌ترین عامل تفاوت قیمت انواع رنگ اکریلیک را می‌توان در نوع حلال آنها عنوان نمود، رنگ‌های اکریلیک بر پایه آب و رنگ‌های اکریلیک پایه حلال بیشترین تفاوت قیمتی را دارند.

یک مورد دیگر که در قیمت رنگ‌های اکریلیک تأثیر گذار است نیمه مات، مات و یا براق بودن رنگ می‌باشد هر کدام در گروه پایه حلال خود از قیمت‌های متفاوتی برخوردارند.

اما این تفاوت رنگ برای چیست؟

جهت اطلاع از علت این تفاوت رنگ می‌بایست کارایی هر کدام از این رنگ‌ها را بشناسیم، از این رو در ادامه مطلب به طور مختصر به این موضوع خواهیم پرداخت.

هر چند که رنگ اکریلیک پایه آب را می‌بایست به جهت رقیق نمودن با آب مخلوط نمود ولی همین ویژگی باعث گردیده تا رنگ اکریلیک بی بو و کاملاً سازگار با محیط زیست باشد، رنگی با سرعت خشک شوندگی بالا باشد و جالب تر اینکه این رنگ پس از خشک شدن در برابر آب مقاوم بوده و قابل شستشو می‌باشد، دیگر نکته قابل‌ تأمل در رنگ اکریلیک پوشش دهی مناسب و بالای آن است، البته مقدار پوشش دهی آن در نوع نیمه مات، مات و براق متغیر بوده که همین موضوع در تفاوت قیمت این سه نوع رنگ اکریلیک مؤثر می‌باشد.

نوع دیگر رنگ اکریلیک، رنگ اکریلیک پایه حلال می‌باشد که با حلال‌هایی مانند آروماتیک رقیق می‌گردد، این نوع از رنگ‌های اکریلیک به واسطه استفاده در رنگ آمیزی های صنعتی مانند رنگ آمیزی های ترافیکی از خواص متفاوتی به نصبت همنوع خود یعنی رنگ اکریلیک پایه آب برخوردار می‌باشد از همین رو از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

خرید بهترین رنگ اکریلیک ایرانی

خرید بهترین رنگ اکریلیک ایرانی

خرید بهترین رنگ اکریلیک ایرانی را می‌توان از فروشگاه‌های معتبر انجام داد، این فروشگاه‌ها همیشه فروش رنگ اکریلیک استاندارد را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند، این شرکت نیز با هدف عرضه انواع رنگ اکریلیک ایرانی با کیفیت مناسب تأسیس گردید و همواره سعی نموده است تا بهترین رنگ اکریلیک ایرانی را با قیمتی نزدیک به قیمت کارخانه عرضه نماید.

خریداران نیز می‌توانند در صورت نیاز با مشاوران سایت شرکت تماس گرفته و راهنمایی‌ های لازم را جهت انتخاب بهترین و مناسب‌ترین رنگ را برای رنگ آمیزی محیط در نظر گرفته خود انتخاب نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما