فروشگاه عمده ضد زنگ جدید

ضد زنگ ماده ای است که در مقابل خوردگی مقاوم است و از آن جلوگیری می کند . از آن به عنوان لایه بر سطح فلزات یا مواد دیگر استفاده می شود . ضد زنگ چسبندگی زیادی دارد و پایداریش بسیار بالا می باشد . ضد زنگ به زودی خشک می شود و مقاومت آن زیاد بوده دارای قدرت پوشندگی بالا و چسبندگی خیلی بالا دارد و در مقابل خوردگی و سایش که در اثر عوامل محیطی ایجاد می شوند بسیار پایدار است . ضد زنگ جدید برپایه مواد عالی و به روز ساخته می شوند که بسیار با کیفیت بوده و کارایی بالایی دارد . 

فروشگاه عمده ضد زنگ جدید

آشنایی با انواع ضد زنگ در بازار

آشنایی با انواع ضد زنگ در بازار

انواع ضد زنگ : 

  • ضد زنگ اخرایی و طوسی 
  • ضد زنگ آلکیدی : از این ضد زنگ در در و پنجره و … در ساختمان ها و دیگر مناطق اداری و صنعتی استفاده می شود تا پوششی بر سطح فلزات ایجاد کند و از پوسیدگی جلوگیری می کند . ضد زنگ آلکیدی بر اساس رزین های آکلیدی است و در آن از مواد ضد خوردگی اکسید آهن استفاده شده که بر اساس آن ها مانع از سایش              می شود . ضد زنگ آکلیدی مانند روغن است که حل کننده آن یک تینر روغنی می باشد و رنگ آن طوسی و قرمز است . 

ویژگی ضد زنگ آلکیدی : 

  • به زودی و آسانی خشک می شود 
  • به راحتی می توان از آن استفاده کرد 
  • پوشانندگی آن بسیار خوب است 
  • خواص شد خوردگی بالا دارد 

دلایل استفاده از ضد زنگ :  

  • پوشش بالایی دارد 
  • در برابر عوامل محیطی و هوای خارجی و نور خورشید مقاوم و پایداری خوبی دارد 

قیمت ضد زنگ جدید در بازار تهران

قیمت ضد زنگ جدید در بازار تهران

پخش عمده ضد زنگ در تهران بسیار عالی است که باید از این موقعیت استفاده کرد تا به موفقیت بالا در بازار در سطح بالایی رسید . در شرایط خوب صنعتی بعضی از محصولات در بازار پرطرفدار است که یکی از آن ها ضد زنگ است که در تهران و دیگر شهر های صنعتی خیلی پر رونق بوده و از لحاظ اقتصادی بالا می باشد . بازار ضد زنگ در مناطقی که از لحاظ صنعت بالا است طرفدار زیادی دارد و در آن مناطق فروش این محصول خیلی بالا می باشد . قیمت ضد زنگ در بازار نسبت به مارک آن و کیفیتی که دارد بستگی دارد و هرچه کیفیت ضد زنگ بالا باشد قیمت آن نیز بالا می باشد و کارایی بالایی دارد . نمایندگی فروش ضد زنگ گزینه ی خوبی برای خرید این محصول در بازار می باشد . 

4

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما