فروشگاه عرضه رنگ اپوکسی کف پارکینگ

رنگ اپوکسی کف پارکینگ ها معموماً روی سطوح بتن صاف و ثابت قابل اجرا می باشد و برای پارکینگ های مسکونی دارای شفافیت و نمای بسیار زیبایی می باشد اگر این اپوکسی ها  در معرض روغن و سایر آلاینده های روغنی قرار بگیرند به راحتی قابلیت پاکسازی دارند و هیچ گونه مشکلی در کیفیت این نوع کف پوش ها بوجود نمی آید. از دیگر ویژگی این نوع کف پوش ها یکپارچه بودن و همچنین دارای رنگ برتری برای کف پارکینگ های عمومی  و بیمارستان ها و سالن های همایش، کارخانجات و غیره می باشد.

فروشگاه عرضه رنگ اپوکسی کف پارکینگ

تفاوت رنگ اپوکسی کف پارکینگ با رنگ سالن

تفاوت رنگ اپوکسی کف پارکینگ با رنگ سالن

یکی از بهترین پوشش های سخت و محکم برای کف ساختمان های تجاری و صنعتی می باشد که به راحتی بر روی سطوح بتنی قابل اجرا می باشد که علاوه بر کارآیی بالا دارای جذابیت و محبوبیت زیادی می باشد که از این اپوکسی ها  در پارکینگ های طبقاتی، منازل مسکونی،اداره ها و غیره استفاده می شود که به صورت یکپارچه و منظم و بدون درز بوده که از ویژگی های بارز عمر طولانی این اپوکسی می باشد.

مدت های زیادی است که اپوکسی کف دستشویی و سرامیک های سه بعدی جای خود را در اکثر ساخت و سازهای مدرن و امروزی باز کرده اند که به جذابیت های این سبک از کف پوش ها به صورت تخصصی در سرویس های بهداشتی می پردازد. و در اکثر سرویس های بهداشتی و حمام ها کاربرد بسیار زیادی دارد. 

امروزه در اکثر حمام ها و سرویس های بهداشتی برای جذابیت و زیبایی کف از اپوکسی به جای رنگ های معمولی استفاده می شود که با استقبال زیادی روبرو می باشد و هم چنین این نوع رنگ اپوکسی دوام بیشتری نسبت به رنگ های روغن و سایر رنگ ها دارد.

 اپوکسی روی سطح صاف بتنی بهترین چسبندگی را دارد و در سایر سطوح باید از مواد مخصوصی استفاده کنیم تا به بهترین سطح ممکن رسیده که به مقاومت و عمر مطلوب اپوکسی برسد.

کفپوش های اپوکسی معایبی چندانی نداشته به همین دلیل استفاده از آن بسیار رایج شده اما هزینه آن به ازای هر متر مربع بسیار بالاتر از رنگ بوده چون مواد اولیه گرانی داشته اما بسیار مقاوم تر از رنگ می باشد .اگر اپوکسی در مجاورت نور آفتاب قرار گیرد رنگ آن به سمت زرد متمایل شده که سپس حالت گچی مانندی به خود می گیرد .

قیمت فروش بهترین رنگ اپوکسی کف پارکینگ

قیمت فروش بهترین رنگ اپوکسی کف پارکینگ

 قیمت بهترین رنگ اپوکسی کف بستگی به کیفیت، نوع بسته بندی و مواد بکار رفته در اپوکسی داشته که می توانیم با مراجعه به تولید کننده گان ، نمایندگی های مجاز شرکت های تولیدی ، مراکز پخش از آخرین اطلاعات قیمت ها آگهی پیدا کرده و حتی به راحتی می توانیم با مراجعه به سایت های اینترنتی مربوط به این محصول از قیمت  اپوکسی کف پارکینگ اطلاع کافی به دست آوریم .

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما