فروشگاه انواع رنگ کف اپوکسی

رنگ کف اپوکسی یک راه حل پوششی مدرن برای فضاهای داخلی است. آنچه در مورد رنگ کف اپوکسی باید برای فضای داخلی مدرن بدانید این است که رنگ کف اپوکسی با مخلوط کردن بدست می آید. این مخلوط از دو ماده، رزین و مواد معدنی است. مؤلفه اول قدرت و دوام می بخشد. در مورد دوم، مقاومت سطح در برابر استفاده طولانی مدت را افزایش می دهد. اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید این ماده می گردید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. ما شما را راهنمایی می کنیم.

فروشگاه انواع رنگ کف اپوکسی

ویژگی های رنگ های اپوکسی

ویژگی های رنگ های اپوکسی

رنگ اپوکسی یک رنگ روغنی است، که همانطور که از نام آن پیداست از یک باند پلیمر اپوکسی و همچنین یک رزین سفت کننده تشکیل شده است.
حتی نسبت به رنگ های روغنی مقاوم تر است. رنگ اپوکسی را می توان تقریباً در تمام بسترها (PVC، بتون، کاشی، فلز، چوب و غیره)، هم در داخل خانه و هم در فضای باز استفاده کرد. بنابراین ما می توانیم از این نمونه کفپوش اپوکسی برای رنگ آمیزی کف، دیوار ها، سقف ها یا حتی بدنه استفاده کنیم!
 موادی که با رزین و مواد معدنی مخلوط شده اند، تولید پوشش هایی با رنگ های بسیار متنوع را ممکن می سازند. بنابراین، می توانید یک پوشش در رزین اپوکسی با سنگ یا اثر چوب در نظر بگیرید. همچنین می توان چندین رنگ و الگوی جالب را با یکدیگر ترکیب کرد.
به دلیل استحکام رزین اپوکسی کف های رنگ شده با این نوع رنگ، بسیار با دوام هستند. آنها به خوبی به واکنش مواد شیمیایی پاسخ می دهند و در برابر گرما و آب بدون مشکل مقاومت می کنند. این امر به ویژه برای مکان هایی چون آشپزخانه و حمام مفید است.
کف رزین نیز تمیز و نگهداری آن بسیار آسان است. در حقیقت، موادی که برای تولید این پوشش استفاده می شوند، در مقابل باکتری ها بسیار مقاوم هستند. شستشو و پاک کردن گرد و غبار روی رنگ کف اپوکسی بسیار ساده است.
همچنین توجه داشته باشید که رزین اپوکسی برای کف به عنوان عایق عالی شناخته می شود. به دلیل سطح آب بندی شده، لکه ها را حفظ نمی کند. برای مثال از این مزیت برای ایجاد آشپزخانه یا گاراژ استفاده می شود.
این نوع رنگ در عین حال 20 تا 30 برابر مقاوم تر از یک رنگ معمولی برای زمین است و برای سلامتی نیز از نظر زیست محیطی و بی ضرر است. در حقیقت غیر قابل اشتعال، بی بو و بدون آلودگی به آلاینده های جو است.

عرضه عمده رنگ کف اپوکسی مخصوص سالن

عرضه عمده رنگ کف اپوکسی مخصوص سالن

شرکت کفپوش اپوکسی ما انواع رنگ های کف اپوکسی مخصوص رنگ آمیزی سالن ها و … به صورت عمده و با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می نماید. جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما