فروشگاه انواع رنگ جدول بتنی

همانطور که می دانید،زیبایی شهر ها و خیابان ها تاثیر بسیاری در روحیه و شاداب بودن افراد دارد بنابراین یکی از کارهایی که باعث زیباتر شدن شهر و خیابان ها می شود رنگ کردن جداول است.

برای رنگ کردن جدول ها می بایست از رنگ های مخصوص استفاده شود که این رنگ‌ها انواع بسیار زیادی دارند، یکی از رنگ های مناسب جدول، رنگ جدول بتنی می باشد.

حال می خواهیم در مورد این نوع رنگ جدول، اطلاعاتی مفید و کاربردی در اختیارتان قرار دهیم.

فروشگاه انواع رنگ جدول بتنی

با دوام ترین انواع رنگ جدول بتنی

با دوام ترین انواع رنگ جدول بتنی

بادوم ترین نوع رنگ‌ جدولی بتنی آن هایی است که از فناوری نانو و ذرات نانو در آن استفاده شده است، زیرا در این صورت طول عمر و دوام بیشتری دارد ، به هیچ عنوان پوسته پوسته نمیشود و جدا نمی شود و همچنین باعث پر شدن‌ قسمت های سوراخ و خالی جدول می شود بنابراین جلوه زیباتری به جداول می دهد، این نوع رنگ‌به سرعت خشک می شود، این نوع رنگ چند برابر بیشتر از رنگ های دیگر ماندگاری دارند، در برابر نور خورشید، سرما، باران و… تغییر رنگ نمی دهد و به این نوع رنگ ها ضد آب نیز می گویند زیرا آب نمی تواند به آن‌ ها نفوذ کند، این رنگ دارای تنوع خیلی زیادی نسبت به دیگر رنگ‌های جدولی می باشد.

معمولا از رنگ های سفید، مشکی، سبز و زرد در رنگ آمیزی جداول استفاده می شود که این رنگ ها می توانند براق و یا مات باشند، اما رنگ براق در جدول  طرفداران بیشتری دارد و باعث زیباتر شدن خیابان ها می شود.

برای رنگ‌ کردن جداول می بایست توجه داشت که جدول مورد نظر عاری از هر گونه خاک، روغن و کثیفی باشد و در این صورت می توان رنگ را با استفاده از قلم‌مو، دستگاه رنگ آمیزی و اسپری رنگ‌ نمود.

این روز ها علاوه بر رنگ‌ کردن جدول خیابان، رنگ آمیزی جدول باغچه نیز بسیار انجام می شود و معمولا از همین رنگ‌ جدولی بتنی استفاده می شود.

قیمت روز انواع رنگ مناسب برای بتن

قیمت روز انواع رنگ مناسب برای بتن

شرکت ما از برترین تولید کنندگان رنگ جدولی بتنی می باشد که با استفاده از به روز ترین فناوری و تکنولوژی پیشرفته، رنگ هایی با کیفیت و با دوام تولید کرده و حتی به دیگر کشور ها نیز صادر می‌کند.

شما مشتریان‌ گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات، از نحوه تولید، فروش و قیمت محصولات ما، به وب سایت شرکت مراجعه کنید و در صورت تمایل به مراکز فروش ما در سر تا سر کشور مراجعه کنید و با مشاهده کیفیت محصولات، بهترین نوع رنگ را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

توجه داشته باشید که قیمت این‌ محصولات به نسبت کیفیتی که دارا می باشند بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما