فروشنده رنگ صنعتی اپوکسی پلی آمید

فروشنده رنگ صنعتی اپوکسی پلی آمید، این محصول را در فام های روشن و تیره معرفی می نماید که امکان استفاده از آن برای پوشش دهی سطوح مختلف امکان پذیر است. فروش رنگ صنعتی اپوکسی به صورت دو جزئی دیده می شود و  جزء اصلی این رنگ را رزین های اپوکسی و جزء فرعی آن را هاردنر ‌های پلی آمیدی تشکیل می‌ دهند.

 

بررسی نمونه های رنگ صنعتی اپوکسی

بررسی نمونه های رنگ صنعتی اپوکسی

در بررسی نمونه ‌های رنگ صنعتی اپوکسی می ‌توان به این موضوع رسید که تمامی رنگ های اپوکسی در واقع به صورت دو جزئی تشکیل می شوند که جزء اصلی این رنگ ها از رزین های اپوکسی و جزء دیگر  آن بر پایه مواد هاردنر پلی آمیدی تشکیل می‌ شود و این  دو جز بعد از پخت با یکدیگر ترکیب می ‌شوند.

برای تهیه رنگ های رزین اپوکسی از واکنش پخت رزین استفاده می‌ شود و این امر باعث می‌ گردد که این نوع رنگ ها دارای خواص مقاوم و ماندگار در برابر سایش باشند و امکان استفاده از آنها در محیط های قلیایی و اسیدی به صورت رنگ ضد سایش وجود داشته باشد.

رنگ های اپوکسی صنعتی نسبت به دیگر رنگ های صنعتی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند و امکان استفاده از آنها برای پوشش دهی سطوح فلزات مختلف وجود دارد.

این نوع رنگ ‌ها دارای تنوع و فراوانی بسیار زیاد در فرمول های تخصصی ساختاری هستند که جایگزین بسیاری از رنگ های صنعتی شدند و توانستند کاربرد گسترده ای در پوشش دهی کامپوزیتی نیز به خود اختصاص دهند.

نمونه های مختلف رنگ اپوکسی صنعتی بر پایه مواد اولیه متفاوتی که برای آنها استفاده می شود، دسته بندی می گردد. به نوعی که مهمترین تقسیم بندی این نوع رنگ ها بر پایه نوع رزین صورت می گیرد.

بازار خرید رنگ اپوکسی کفپوش

بازار خرید رنگ اپوکسی کفپوش

بازار خرید رنگ اپوکسی کفپوش با داشتن ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد و گستردگی و تنوع پذیری این محصول بسیار پر رونق است. از رنگ های اپوکسی برای پوشش دهی کفپوش های مختلف استفاده می ‌شود و این امر یکی از مهمترین دلایل برای پرونق شدن بازار خرید این محصول می باشد.

معمولاً بازار خرید رنگ اپوکسی برای کفپوش های زیر پر رونق است:

  • کفپوش های اپوکسی دیوار
  • کفپوش های کاشی کاری ضد اسید
  • کفپوش های پارکینگی
  • کفپوش صنعتی
  • کفپوش ورزشی
  • کفپوش های آنتی باکتریال

بازار خرید این نوع کفپوش ها  همچنین در راستای قیمت مناسب و ایده آل آنها نیز پر رونق شده است زیرا قیمت این کالاها در قیاس با ویژگی های آنها بی نظیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما