فروشنده رنگ ترافیکی سرد مخصوص جاده

رنگهای ترافیکی یکی از محصولات مهم در حوزه راهنمایی و رانندگی می باشد که در انواع و کیفیت های متنوع توسط شرکتهای عرضه کننده به فروش می رسد. رنگ ترافیکی سرد یکی از نمونه های کاربردی رنگ در این حوزه است که بیشترین مصرف آن برای خط کشی جاده ها می باشد و در هنگام عرضه نیز از طریق فروشنده ها و کارشناسان فروش مرکز عرضه کننده در مورد کاربرد و نحوه اجرای آن به صورت کامل توضیح داده می شود.

فروشنده رنگ ترافیکی سرد مخصوص جاده

ویژگی انواع رنگ ترافیکی سرد چیست؟

ویژگی انواع رنگ ترافیکی سرد چیست؟

رنگهای ترافیکی یکی از نمونه رنگهای مهم به شمار می آیند که نقش بسیار بالایی در زیبایی و نظم خیابان ها و جاده ها را دارند که در انواع مختلفی توسط تولیدکننده ها در بازار عرضه می شوند و هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

رنگ ترافیکی سرد یکی از نمونه های پرکاربرد برای خط کشی قسمتهای مختلف خیابان های درون شهری مانند خط کشی عابرین پیاده و جدول های کنار خیابان ها به شمار می آید و یکی از ویژگی های اصلی این رنگ مقاومت بالا در برابر ساییدگی، تغییرات دمایی بالا، تابش نور خورشید و شرایط آب و هوایی متنوع می باشد و به همین دلیل به آن رنگ ترافیکی جاده نیز گفته می شود.

رنگهای ترافیکی سرد برای قرار گرفتن بر سطوح مختلف آسفالت و یا بتنی نیاز به تغییرات دمایی بسیار بالا ندارند و به راحتی می توان از طریق روش های مختلف، کار خط کشی و رنگ آمیزی را انجام داد.

تخمین میزان خرید رنگ ترافیکی سرد و گلاسبید برای خط کشی محوری جاده

  • مقدار مصرف رنگ سرد ترافیکی به عرض 15 سانتی متر  و به طول یک کیلومتر ممتد برای ضخامت 700 میکرون تر و 350 میکرون خشک شده تقریبا 135 کیلوگرم است.
  • برای خرید گلاسبید ترافیکی روپاش به روی خط کشی عرض 15 سانتی متر و به طول 1000 متر مفید تقریبا 65 کیلوگرم گلاسبید روپاش  نیاز دارید.
  • میزان خرید تینر ترافیکی  برای رقیق کردن رنگ ترافیکی حدود 10 درصد وزنی رنگ می باشد.

مرکز خرید انواع رنگ ترافیکی

مرکز خرید انواع رنگ ترافیکی

برای خرید رنگ ترافیکی می توان از روشهای مختلفی اقدام کرد چون امروزه عرضه کننده ها و فروشنده های این محصول در داخل کشور بسیار زیاد شده اند.

یکی از راههای مهم و اصلی برای خرید انواع محصولات به ویژه خرید انواع رنگهای ترافیکی، فروش مجازی و آنلاین می باشد چون فروشنده ها و مراکز خرید می توانند با جامعه هدف و مشتریان بیشتری در ارتباط باشند و بدون محدودیت مکانی و زمانی می توانند خدمات خود را به بهترین شکل ارائه کنند.

ایران یکی از تولیدکننده های اصلی انواع رنگ ترافیکی در منطقه می باشد که امروزه بسیاری از مراکز تولیدکننده به دلیل افزایش هزینه های اعطای نمایندگی و اجرای نمایشگاهها نمی توانند در بازارهای بین‌المللی حضور داشته باشند ولی استفاده از اینترنت باعث شده است که بسیاری از شرکتها از داخل کشور با سراسر جهان در ارتباط باشند.

این سایت نیز به عنوان یکی از مراکز خرید انواع رنگهای ترافیکی در حجم های عمده فعالیت می کند که برای کسب اطلاعات کامل محصولی و شرایط خرید می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما