عمده فروشی رنگ جدول خیابانی

رنگ جدول خیابانی برای زیبا سازی و یک شکل کردن تمام خیابان ها استفاده شده و شکلی یکدست و زیبا و تمیز به تمام خیابان ها می دهد این رنگ عالی توسط تولید کننده از بهترین و پایدار ترین انواع رنگ تولید شده و به صورت کلان و عمده در عمده فروشی رنگ جدول خیابانی در اختیار کارکنان شهرداری قرار داده شده تا بتوانند از این کالای مرغوب با قیمتی مناسب استفاده و سبب زیبا سازی تمام جداول خیابان ها شوند.

عمده فروشی رنگ جدول خیابانی

رنگ جدول خیابانی چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ جدول خیابانی چه ویژگی هایی دارد؟

خیابان ها از جمله امکان عمومی محسوب شده و تمام فضا سازی و تمیز کاری آن بر عهده شهرداری ها است یک مکان عمومی که روزانه افراد مختلف در آن تردد می کنند حتما باید به موقع نظافت و پاکسازی شده تا همه افراد از حضور در چنین جایی احساس آرامش و راحتی داشته باشند.

رنگ جدولی معمولا دو رنگ متضاد در کنار هم بکار می رود تا برخورد وسایل نقلیه به بلوار صورت نگیرد و رانند گان دید کافی داشته باشند.

معمولا جداول شهر هر ساله ایام عید توسط شهرداری  پوست انداری می شود  و رنگ امیزی صورت می گیرد .

جدول خیابان قسمتی از خیابان محسوب می شود که تمیزی آن نیز مربوط به همان واحد بوده و باید هر چند وقت یکبار رنگ آمیزی و تمیز شود انواع رنگ هایی که برای جدول خیابان استفاده می شوند باید بسیار پایدار و مقاوم باشند تا گرمای زیاد تابستان و یا سرمای شدید زمستان سبب از بین رفتن مداوم آن نشود این رنگ ها، رنگ هایی ضد آب هستند که کثیفی و گل و لای خیابان و آب به هیچ عنوان در آن نفوذ نمی کند .

رنگ های خیابانی به دلیل روغنی بودن بسرعت شسته شده و هیچ اثری از انواع آلودگی در آن باقی نمی ماند و با یک شستشوی ساده جلا و حالت ابتدایی خود را به دست می آورد.

مرکز عرضه رنگ جدول خیابانی

مرکز عرضه رنگ جدول خیابانی

مرکز عرضه رنگ جدولی خیابانی انواع این رنگ را از بهترین و با دوام ترین رنگ های روغنی موجود در بازار تولید کرده و این رنگ عالی را در اختیار کارگران شهرداری ها قرار داده تا به استفاده از این کالا تمیزی و نظافت را به شهر ها برگردانده و شهری پاک و سالم را به همه هدیه کنند.

عرضه کننده با توجه به پر تردد بودن خیابان ها از موادی برای رنگ خود استفاده کرده که نسبت به آب و رطوبت نفوذ ناپذیر باشد و بتواند در مقابل عوامل محیطی از خود مقاومت نشان داده و برای زمان طولانی تری مقاومت و مانایی داشته باشد.

مرکز عرضه این نوع خاص از رنگ برای فروش رنگ جدول مبلغ خاص و ویژه ای اعلام کرده تا خرید و تهیه این کالا در حجم و مقدار زیاد و مصرف مداوم آن برای مصرف کننده از قیمتی مناسب و منصفانه برخوردار باشد و مصرف کننده بتواند از خرید عمده کالا منتفع شده و ضرر نکند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما