عرضه رنگ ترافیکی سفید پارکینگ

از رنگ به عنوان پوشش و علامت گذاری در سطوح مختلف استفاده می گردد. امروزه با افزایش شریان های درون شهری و برون شهری جهت کنترل عبور و مرورها و کاهش تصادفات جاده ای، خیابان ها و معابر نیاز به خط کشی دارند تا وسایل نقلیه و افراد پیاده با نظم در مسیر های مشخص شده عبور کنند. رنگ ترافیکی پارکینگ یکی از این نوع رنگ ها می باشد.

عرضه رنگ ترافیکی سفید پارکینگ

معرفی رنگ ترافیکی مناسب پارکینگ

معرفی رنگ ترافیکی مناسب پارکینگ

رنگ های ترافیکی به عنوان ایمن سازی و جدا کننده در معابر به کار می رود. برای خط کشی و نظم دهی به محل پارک ماشین نقلیه از رنگ ترافیکی سفید استفاده می گردد. حتی از این نوع رنگ ها برای پوشش و رنگ آمیزی کف پارکینگ ها نیز استفاده می گردد.

بهترین رنگ های مناسب جهت رنگ آمیزی و علامت گذاری پارکینگ ها رنگ ترافیکی آسفالت است. این نوع رنگ ها جزء گروه رنگ های اکریلیک ترموپلاست که از مقاومت بالا، ضد سایش و چسبندگی خوبی برخوردار است. رنگ ترافیکی که در پارکینگ ها به کار می رود باید در مقابل حرکت و فشار لاستیک ها مقاوم بوده و در زمان حرکت ماشین از بین نرود. این نوع رنگ ها در برابر آفتاب و گرما باید مقاوم بوده و در دمای بالا دچار رنگ پریدگی نگردد.

این نوع رنگ ها جز رنگ ها ی صنعتی محسوب می شوند که امروزه بسیار پرکاربرد بوده و بازار فروش بسیار خوبی دارند.

مناسب ترین رنگ ترافیکی پارکینگ سر بسته یا سر باز

  • برای پارکینگ های سر بسته از جنس اسفالت می توان از رنگ ترافیکی دوجزئی و یا سرد تک جزئی استفاده کرد.
  • برای پارکینگ های سر بسته از جنس موزائیک یا بتن بهترین رنگ رنگ اپوکسی می باشد.
  • برای پارکینگ های سر بسته و جنس کف از فوم یا کف پوش باید بررسی شود چون این رنگ ترافیکی پارکینگ براحتی روی این نوع کف ها مقاومت نمی کند.
  • برای پارکینگ های سر باز از جنس بتن بهتر است از رنگ پلی یورتان دوجزئی  استفاده شود.
  • برای پارکینگ رو باز ماشین از جنس اسفالت رنگ سرد یا دوجزئی ترموپلاست کفایت می کند

قیمت رنگ ترافیکی آسفالت

قیمت رنگ ترافیکی آسفالت

قیمت رنگ های ترافیکی آسفالت با توجه به نوع متریال و مواد به کار رفته در آن، نوع بسته بندی و با توجه به نوسان بازار قیمت های متفاوتی دارد. تولید کنندگان رنگ های صنعتی و ترافیکی از مواد اولیه مرغوب و با بهره گیری از آزمایشگاه های مجهز و به کارگیری تکنولوژی روز دنیا بهترین رنگ را تولید و با قیمت مناسب روانه بازار می کنند. این شرکت ها علاوه بر تامین بازار داخل محصولات خود را به کشور های منطقه و حتی اروپا و امریکا صادر می کنند و ارز آوری خوبی برای کشور داشته و زمینه ایجاد اشتغال بیشتر برای کارجویان فراهم شده است.

امروزه برای تهیه رنگ ترافیکی آسفالت نیاز به مراجعه حضوری و صرف ساعات طولانی برای خرید این نوع رنگ ها نیست. عرضه کننده رنگ ترافیکی برای سهولت مشتریان و استفاده کنندگان از رنگ ترافیکی با ایجاد فروشگاه اینترنتی انواع رنگ ترافیکی را عرضه و زمینه خرید اینترنتی را نیز برای مشتریان فراهم نموده تا بتوانند بدون دغدغه و اطمینان خاطر بیشتر محصول با کیفیت و مرغوب و دارای استاندارد های لازم را تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما