سفارش رنگ ترافیکی سه جزئی جاده ای

رنگ ترافیکی سه جزئی یکی از نمونه های پرکاربرد رنگ ترافیکی است که همواره از استقبال دایمی خریداران بهره می‌برد. امروزه مشتریان برای تهیه آن از روشی ساده و سریع پیروی می‌کنند و با ثبت سفارش رنگ ترافیکی سه جزئی جاده ای می‌توانند محصول را دقیقا طبق موعد خواسته شده دریافت کنند. خریداران با سفارش این محصول خود را از مزایای شگفت انگیزی بهره مند می‌سازند که خرید ارزان قیمت این رنگ یکی از مزایای ویژه آن محسوب می‌شود.

سفارش رنگ ترافیکی سه جزئی جاده ای

بررسی اجزای رنگ ترافیکی سه جزیی

بررسی اجزای رنگ ترافیکی سه جزیی

برخی از خریداران رنگ ترافیکی سه جزئی قبل از اینکه به تهیه این رنگ جاده ای اقدام کنند، ابتدا در مورد اجزای تشکیل دهنده آن و مشخصات مهم این رنگ اطلاعاتی را کسب می‌کنند تا بتوانند خود را از خریدی مطمئن و آگاهانه برخوردار سازند. بنابر این اگر به بررسی اجزای تشکیل دهنده این رنگ تمایل دارید، با ما همراه شوید تا در این زمینه مطالبی مفید را در اختیار شما علاقه مندان گرامی قرار دهیم.

رنگ سه جزئی ترافیکی از  سه جزء مهم تشکیل شده است و این سه جزء شامل؛ رنگ، شتاب دهنده واکنش و یک ماده سفت کننده هستند. برای آماده سازی آن، اجزای تشکیل دهنده را با نسبت های مشخصی با یکدیگر ترکیب می‌کنند تا این رنگ به خوبی ساخته شود. این محصول حاوی رنگدانه های مرغوبی است که از پودر های آلی ریز و یا پودر های معدنی تشکیل شده‌اند.

مواد موجود در رنگدانه های پوشش سه جزئی موجب شده که رنگ به خوبی و بدون کدورت ایجاد شود، فیلم رنگ به درستی انسجام یابد و اغلب خوردگی را به خوبی مهار کند. همچنین جالب است بدانید که حلالی که در این پوشش ترافیکی مورد استفاده قرار گرفته است از مایعات ارگانیک و یا آب ساخته می‌شود و همین حلال در افزایش شتاب واکنش رنگ تاثیر ویژه یا را با خود به همراه دارد.

لازم به ذکر است که رزین یا روغن موجود در رنگ سه جزئی موجب شده که در مدت زمان کوتاه بر روی آسفالت تثبیت شود؛ زیر در رزین یا روغن این رنگ ترکیبات معدنی مثل سیلیکات محلول استفاده شده است که بر سفت کردن رنگ تاثیر گذار هستند.

نحوه اجرای رنگ ترافیکی سه جزئی

اصولا در کشور ما رنگ ترافیکی معابر  را به شکل دوجزئی مصرف میشود. رنگ های سه جزئی را در مناطقی که رطوبت وجود دارد و یا خیلی گرم و یا سرد هست مصرف می کنند. برای کسانی که دوست دارند رنگ را در انبار نگه داری کنند یا رنگ ارزانتری خریداری کنند سه جزئی بهتر است. اصولا و استاندارد این است که رنگ ترافیکی معابر به شکل سه جزيی باشد در کشور ما برای تولید کنندگان راحتتر هست که رنگ را به شکل دوجز که شامل رنگ و هاردنر یا پراکساید به دست مشتریان برسد. اگر دوست دارید و یا ممکن است رنگ را در انبار نگه داری کنید حتما از تولید کننده رنگ ترافیکی سه جزئی درخواست کنید که مواد ضد رسوب در تولید رنگ استفاده کند.در هنگام اجرا هم اول رنگ و شتاب دهنده را مخلوط کنید و پنج دقیقه  قبل از اینکه بخواهید رنگ را به روی اسفالت بریزید هاردنر را به رنگ اضافه کرده و و خوب بهم بزنید. حواستان باشد که ذر زمان واکنش و یا سفت شدن  رنگ و هاردنر، رنگ مخلوط شد روی اسفالت باشد تا بتوانید که اجرای خوب داشته باشید.

تولید کننده رنگ ترافیکی خیابان

تولید کننده رنگ ترافیکی خیابان

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در حال حاضر سطح تولید رنگ ترافیکی خیابان به طرز عجیبی ارتقاء یافته است. تولید کننده این محصول قادر است که با استفاده از بهترین تجهیزات پیشرفته روز دنیا و با مرغوبترین مواد اولیه رنگ ترافیکی جاده ای درجه یک را با بالاترین استاندارد تولید کند و به فروش برساند تا از این طریق بتواند رضایت همه خریداران و مصرف کنندگان رنگ ترافیکی خیابان را به خوبی جلب نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما