رنگ سوله نارنجی پر رنگ و با پوشش دهی عالی خرید کنید

همان طور که می دانید، بسیاری از اجسام چوبی، فلزی و غیره در برابر عوامل محیطی به ویژه در مقابل آب و هوای شرجی و رطوبت مقاومت چندانی ندارند. از همین جهت این اجسام توسط رنگ های صنعتی تحت عنوان رنگ سوله نارنجی پر رنگ پوشش داده می‌ شوند. این رنگ ها با پوشش دهی عالی، می توانند از سطح این اجسام در برابر عوامل محیطی محافظت کنند. اگر قصد خرید رنگ سوله نارنجی پر رنگ با پوشش دهی عالی را دارید می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید تا آنان اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

رنگ سوله نارنجی پر رنگ و با پوشش دهی عالی خرید کنید

مشخصات رنگ سوله باکیفیت

مشخصات رنگ سوله باکیفیت

رنگ سوله نوعی پوشش صنعتی است و دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی است که اکثر صنایع آن را برای مصارف مختلف بر می ‌گزینند. در واقع یکی از شایع ترین کاربرد های این پوشش صنعتی کنترل خوردگی فولاد و بتن است. از جمله مشخصات رنگ سوله با کیفیت این است که در برابر آب و هوا مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد، در نتیجه سطح فلزی و یا بتنی زیر خود را نیز از اکسید شدن حفظ می کند.

از دیگر مشخصات رنگ سوله این است که می تواند طول عمر ساختمان هایی با سطح پلاستیکی، آجری، چوبی و فلزی را به طور قابل توجهی افزایش دهد و نیز کاربرد آن بسیار ساده است.

رنگ‌ سوله انعطاف پذیری قابل توجهی دارد که این امر موجب می ‌شود که با گذشت مدت زمان طولانی دچار ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن نشود و ظاهر قطعه رنگ شده را تا سالیان سال همانند روز اول محفوظ نگاه می دارد.

این رنگ صنعتی در برابر جلبک و پوسیدگی مقاومت قابل توجهی دارد و این امر موجب شده است تا این رنگ صنعتی را به عنوان یک لایه محافظتی در دیواره استخر ها به کار برند. استفاده از این رنگ صنعتی به عنوان پوشش موجب می شود تا استخر هایی که در فضای بیرونی کار شده‌ اند، به هیچ عنوان جلبک نزنند و آب درون شان سالم باقی بماند.

خرید انواع رنگ سوله نارنجی با پوشش دهی عالی

  1. رنگ سوله روغنی نارنجی معمولی  درحدی که یه استری باشه که به سطح فلز هوا نرسه و دچار زنگ زدگی نشه این نوع ضد زنگ رواج بسیاری دارد .
  2. رنگ سوله نارنجی زینک کرومات الکیدی که بسته به درصد زینکی که داخل ان استفاده میشه می توان روی ان قیمت گذاشت و از رنگ سوله نارنجی معمولی قینا بالاتری دارد.
  3. رنگ سوله نارنجی اپوکسی که از هردو مورد  بالایی قیمت بالاتری دارد. فرق اش اینه که داخل ان از رزین اپوکسی فلز یا پلی امید استفاده می شود
  4. رنگ سوله نارنجی زینک کرومات اپوکسی که همانطور که اشاره شد داخل ان از  پیگمنت زینک کرومات استفاده می شود. که به عنوان ضد زنگ نارنجی سوله ای معروف است .

فروش مستقیم رنگ سوله نارنجیفروش مستقیم رنگ سوله نارنجی رنگ سوله نارنجی یکی از مقاوم ترین رنگ های صنعتی است که در صنایع مختلف به عنوان یک لایه محافظتی و پوششی استفاده می‌ شود و می‌ تواند از قطعات مختلف در برابر عوامل محیطی محافظت کند. بسیاری از صنعت گران قصد دارند تا رنگ سوله نارنجی را با قیمت متعادل تری نسبت به قیمت‌ های رایج در بازار تهیه کنند.

لذا مجموعه ما با فروش رنگ سوله نارنجی به صورت مستقیم امکان خرید ارزان این رنگ را برای صنعت گران و خریداران عزیز فراهم کرده است و با فروش مستقیم این محصول دست واسطه ها حذف شده و از قیمت محصول کاسته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما