خرید مستقیم رنگ ترافیکی شبرنگ

رنگ ترافیکی یکی از مهم ترین ابزار در حوزه علامت گذاری راهنمایی و رانندگی به شمار می آید که در انواع مختلف تولید می شوند و یکی از نمونه های کاربردی در بین انواع این رنگها، رنگ ترافیکی شبرنگ است که کاربرد اصلی آن در شب می باشد. بعضی از شرکتهای داخلی در زمینه تولید این محصول فعالیت می کنند که می توان رنگ ترافیکی شبرنگ را به صورت مستقیم و بدون واسطه از آنها خریداری کرد. 

خرید مستقیم رنگ ترافیکی شبرنگ

معرفی انواع رنگ ترافیکی

معرفی انواع رنگ ترافیکی

بعد از وارد شدن ماشین ها به زندگی بشر، یکی از مهم ترین اصول برای تردد منظم آنها در سطح شهر و جاده های بیرون شهر، استفاده از انواع علائم و رنگهای ترافیکی می باشد. 

این رنگها تنوع بالایی از لحاظ کیفیت و کاربرد دارند ولی به صورت کلی در سه دسته رنگهای ترافیکی سرد، گرم و چند جزئی تقسیم بندی می شوند. 

رنگهای ترافیکی سرد معمولا در انواع مختلفی بر پایه انواع رزین ها و یا ترکیبات آبی ساخته می شوند که برای رنگ آمیزی سطح خیابان ها در داخل شهر و مسیرهای بین شهری مناسب هستند.

رنگهای ترافیکی گرم به صورت جامد هستند و بر پایه رزین های هیدروکربنی ساخته می شوند که ابتدا ذوب شده و سپس در مکان هایی مانند اتوبان ها و بزرگراه ها به کار برده می شود. 

رنگهای ترافیکی دو جزئی نیز یکی دیگر از رنگهای پرکاربرد ترافیکی می باشد که معمولا از رنگهای متنوع در رنگ آمیزی آن استفاده میشود. 

مرکز پخش رنگ ترافیکی سرد

مرکز پخش رنگ ترافیکی سرد

رنگ ترافیکی سرد به عنوان یکی از کاربردی ترین رنگهایی است که برای مشخص کردن خطوط عابر پیاده، خطوط جدول های کنار خیابان ها، خط کشی پارکینگها و اماکن عمومی، جاده ها و خیابانهای بیرون و داخل شهری مورد استفاده قرار می گیرد. 

این نوع از رنگ پوشش و چسبندگی بسیار بالایی روی این سطوح دارد که بعضی از آنها بر پایه رزین ها و بعضی دیگر نیز بر پایه ترکیبات آبی ساخته میشوند. 

تولید کننده های این محصول در داخل کشور و در شهرهای صنعتی با تعداد بالا وجود دارند که با استفاده از روش های مختلف اقدام به عرضه محصولات خود به مراکز مصرف کننده که کارگزاری های شهرداری ها و مراکز اجرا کننده خط کشی خیابان ها هستند، می کنند. 

بعضی از شرکتها نیز به صورت نمایندگی های مستقیم این محصول در کشور فعالیت می کنند که با استفاده از روش های فروش آنلاین و مجازی کار را برای مصرف کننده های انواع رنگهای ترافیکی راحت تر کرده اند که در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید این محصول کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما